Jeg drømte i natt...

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
At jeg hadde en SA. I går fant jeg litt gammelt blod i undertøyet. Det var kun en stripe. Jeg kjente jeg stivnet i hele kroppen! Det har ikke kommet noe mer etter det og jeg har ingen smerter . Velger å tro det er normalt. Skal til jordmor på onsdag. Håper hun vil lete etter hjertelyden !

Jeg må samtidig få sagt hvor utrolig trist det er med alle jentene her inne som skriver at de begynner å blø og mister. Hver og en kjenner jeg tårene presse på. Jeg kan umulig forstå hvor vondt dere har det. Men jeg sender dere min dypeste kondolanse. Håper av hele mitt hjerte at dere alle får en ny spire i magen deres snart. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Huff. Alt er nok helt greit, men skjønner du blir engstelig. Drømte også her om natta, at jeg var hos legen, og det himlet legen med øynene og sa at jeg var da ikke gravid... ikke gøy.

At jeg hadde en SA. I går fant jeg litt gammelt blod i undertøyet. Det var kun en stripe. Jeg kjente jeg stivnet i hele kroppen! Det har ikke kommet noe mer etter det og jeg har ingen smerter . Velger å tro det er normalt. Skal til jordmor på onsdag. Håper hun vil lete etter hjertelyden !

Jeg må samtidig få sagt hvor utrolig trist det er med alle jentene her inne som skriver at de begynner å blø og mister. Hver og en kjenner jeg tårene presse på. Jeg kan umulig forstå hvor vondt dere har det. Men jeg sender dere min dypeste kondolanse. Håper av hele mitt hjerte at dere alle får en ny spire i magen deres snart. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg blødde litt akkurat på den tiden du er nå, under mitt forrige svangerskap (8+3).
Lurer på om det er vanlig å blø litt på den tiden der man vanligvis ville hatt mensen, for hører stadig om de som blør rundt 8 uker. Det var kun spotting og ikke friskt rødt blod hos meg, og det høres det ikke ut som om dt var hos deg heller. Gikk fint, selv om jeg spottet noen ganger etter det også.

Er helt enig, er utrolig vanskelig å lese om alle som blør og mister.
Håper det dabber kraftig av med den tendensen nå, og at alle som er igjen holder på det som gror i magene!

Det kan stemme bra med mens nr 2 etter graviditet med datoen i går. Så det høres logisk ut. Jeg har fremdeles alle symptomene som jeg har hatt tidligere. Så jeg bekymrer meg ikke så veldig, men det skal bli godt å snart få høre hjertelyden til den lille ❤️

Back
Topp