Skravletråd :)

Eg lasta ned Tapatalk no. Endelig varsler igjen :D men den va ikkje så god å bruke. Men no får eg varsler fra den og bruker vanlig app :D funker kanon :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare fordi eg ikkje liker å være spent og redd :p hehe. då ser eg heller filmer eg liker :p

Hehe :D det er jo litt gøy å være spent og redd da :D før så jeg syyykt mye skrekkfilmer og thrillere, men nå tør jeg nesten ikke å se på det alene lengre. Sikkert pga jeg bor i enebolig over 3 etg :P

Hehe :D det er jo litt gøy å være spent og redd da :D før så jeg syyykt mye skrekkfilmer og thrillere, men nå tør jeg nesten ikke å se på det alene lengre. Sikkert pga jeg bor i enebolig over 3 etg :P

Syns det e bortkasta tid. Da ser eg heller noe trist/ rørende så eg kan sitte å grine her for meg sjøl :p

Jeg syns også det er gøy :D

Hehe :P jeg er veldig glad i komedier og romantiske filmer da :) så er kommet litt forbi skrekkfilmstadiet ;)

Har du tips til noen gode komedier eller romantiske filmer? Gjærne av litt nyere dato. For alle de gamle tror eg at eg har sett en drøss med ganger :p hihi

Må bare vente til Juli jeg da :p haha :D
For det var medlem i et år og ikke sant?

Ja, det stemmer. Minst 1 år og minst 6000 innlegg. Eg hadde vel 6700 innlegg i går, men viste ikke om den før da :p men e no bare den siste mnd eg har bikka 6000 da, siden eg hadde over 2000 denne mnd :p

Back
Topp