Ikke dumt i grunnMå jo sove videre når jeg våkner så tidlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dumt i grunnMå jo sove videre når jeg våkner så tidlig![]()
Tror du var detVeldig usikker om eg e topp 30 altså.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke jeg hellerSkjønner ikke hvordan man får til å sovne igjen, når man først er våken![]()
Jøss hvordan klarer du det?Eg ligg og på sofaen å sovner innimellom. Men har noen unger eg må speinge etter av og tilog så sovner eg igjen. Så det e fullt mulig her også
![]()
Husker ikke hva den het, men den var skikkelig morsomKass film såg du da?
Tror jeg må kjøpe sånn idag hvis jeg ikke finner nisseskumJa, elsker den![]()
MhmIkke dumt i grunn
Tror du var det![]()
Jøss hvordan klarer du det?
Tror jeg må kjøpe sånn idag hvis jeg ikke finner nisseskum![]()
Kunne ønske jeg klarte det ogsåEg e bare så trøtt at det ikkje e noe problem.
Kunne ønske jeg klarte det også
Haha, ikke or meg hvertfallEg kan sove mens de står å hopper på meg og egtrur eg må sjekke meg. Kanskje det ikkje e så normalt?
Haha, ikke or meg hvertfall![]()
hørtes herlig ut i grunn. Jeg har konstant mangel på søvnHihi. Eller kanskje eg må sove mer om natta. Legge meg litt tidligereeg har tenkt å sove kl 11 når lillebror skal sove middagsluren sin også. Da blir det kanskje 2-3 timer. Så da kommer eg jo litt ovenpå
Når jeg sjekket imorges tror jeg du ennå var detVar det kl 22.13, men kan jo ha forandra seg til kl 12.![]()
Ja, synst sånne filmer e så skummel eghihi
Jaa!! Men har vært på to butikker nå uten å ha funnetÅhhh. Det og e såååå godt!!! De som e i den røde pakkehusker ikke kass merke det var
Tror ikke den listen er helt oppdatert.Når jeg sjekket imorges tror jeg du ennå var detså du klarte nok å holde deg der
![]()
Kindernisse? mmmmmmmmmmmmJaa!! Men har vært på to butikker nå uten å ha funnetfinner bare jule marsipan og kindernisse
![]()