Skravletråd :)

Takk for oppdatering:D
Du har vært god på dem denne mnd. Lykke til i trekningen alle sammen :)

Takk. Begynte jo bra. Dabba litt av. Og det merkes på plassen eg ligger på no også :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe. Så bra:)
Hatt en veldig bra dag:D bryllup til bror til gubben. Og kjøpt ny bil:D så ja, en veldig bra dag:D
Du då?
Ja, du nevnte jo brylupp. Gøy:D God mat også da vel;)?
Ny bil???? Ohhhh,,...Ka bil da:)? Gratiss:D

Fin dag her. Jeg er jo blitt frisk, hurra. Vi har vært på 1årskontroll i dag. Ellers har ei venninne vært her i ettrmiddag og kveld.

Ja, du nevnte jo brylupp. Gøy:D God mat også da vel;)?
Ny bil???? Ohhhh,,...Ka bil da:)? Gratiss:D

Fin dag her. Jeg er jo blitt frisk, hurra. Vi har vært på 1årskontroll i dag. Ellers har ei venninne vært her i ettrmiddag og kveld.
Veldig gøy, og veldig god orientalsk mat:D
Har kjøpt Citroën Grand C4 Picasso:D skikkelig familiebil:p

Hurra for at du er frisk då:D og for 1årskontroll? Korleis sto det til med lille skjønnasen din? :D

Veldig gøy, og veldig god orientalsk mat:D
Har kjøpt Citroën Grand C4 Picasso:D skikkelig familiebil:p

Hurra for at du er frisk då:D og for 1årskontroll? Korleis sto det til med lille skjønnasen din? :D

Er det 5 eller 7 seter?

Alt bra på kontrollen:D Han er liten med sine 73,5cm:P

Noen som vet om det pleier å komme oppdatert topp 100 liste akkuratt kl 00.00 i mnd skifte?

Det holdt med snop:)?:P
Her hadde vi litt igjen,og det spiste vi selv etterpå:P

Ja, eg sa jo til alle at de skulle få velge hva de ville ha sjøl. Så gikk minsten plutselig bort å putta en kjærlighet oppi ein av bøttene. Så da måtte eg jo gi kjærlighet i tillegg til de andre og :p og så kom eldste. Han ville jo og gi :p selvfølgelig :p så da ga han noen skum spøkelser. Til alle. Så bøtta gikk litt kjappere enn forventa ei stund :p

Back
Topp