Min egen lille dagbok <3<3

Idak90

Juli2015❤️
hei alle sammen! (,")

Tenkte å lage meg min egen lille dagbok, der jeg kommer til å skrive mye rundt svangerskapet og om alt som skjer rundt det :)

Jeg er 24 år gammel, samboer med forloveden min som har stått ved min side i 4,5 år! Har 5(!!) søsken, 3 hele, 1 halv og 1 ste så vi er en stor familie :) tante til en gutt på 8 år, ei på snart 3 år og ei på 1,5 år! De betyr alt for meg!! Går ikke mange dagene mellom hver gang jeg må ha litt kvalitetstid med de :)

På de 4,5 årene jeg har vært sammen med kjæresten min har jeg ikke gått på noe form for prevensjon, så januar 2013 reiste jeg på kvinneklinikken og fikk sjekket om alt var i orden. Bare for å ha gjort det :) sommer 2014 bestemte vi oss for å starte å prøve, men følte jeg ikke kom inn i noe fin rutine på det. Ikke fant jeg ordentlig ut når jeg hadde el heller.. Tenkt dette fikk gå sin gang og at vi i januar 2015 skulle kontakte legen for å få litt hjelp rundt denne prøvingen. På tirsdagen denne uken passet jeg den minste tantejenta mi, og følte noe ikke var som det skulle. Da jeg kom hjem hadde jeg sånn plutselig tatt en graviditetstest, uten å egentlig ha mistanke om å være gravid. Den viste to streker og jeg tok fire til som å ga svak strek. Ringte min bedre halvdel og fikk han til å kjøpe med to stykker til fra butikken. Disse slo og ut med to streker :) i går leverte jeg urinprøve hos legen som å ble positiv. Så siden jeg allerede hadde en digital med ukeindikator så tok jeg denne i går kveld med samboer og mamma tilstede, der sto det GRAVID 1-2 !! Så med nesten 10 tester tatt er jeg 100% sikker på at det er en liten spire i magen. Siden jeg ringte mamma og braste ut i gråt i går valgte jeg i går å fortelle det til pappa og hans kone og, tenkte det var en passende 10-års bryllupsgave til pappa :) siden de hadde vært gift i 10 år i går!

Nå ligger jeg på sofa'n og egentlig har mest lyst til å bare sove. Så trøtt!! Og så "stiv" jeg er livmora og området rundt der :/ rar følelse!!

Bare å stille spørsmål om det er noe dere lurer på :)

Takk for nå, så blogges vi snart igjen :D
 
I dag snør det ute, jeg som elsker snøen!! :D fortsatt ekstremt trøtt, ufattelig sulten men lite tegn til kvalme enda! Men det kommer vel fortere enn jeg aner! :) hihi! Har fått helt dilla på saving hope på tv2 så denne går for full rulle på tv i dag! :) viktig å ta fridagene med ro så jeg er klar for arbeidshelg i helga!:)
 
Idag kunne jeg juble for 4 fullgåtte uker og begynt på uke 5 :) trudde jeg, men babyverden sier jeg er 4+2 i dag :) vannskelig å si hvor langt jeg er på vei :s Hehe!
 
Gratulere :D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
I dag viste babyverden at jeg er 4+4 :D syns tiden er lang men går vel kjappere med tiden :) idag har kvalmen meldt seg for fult :( ingenting jeg kan gjøre eller spise før jeg blir kvalm!
 
5+4, Oii så fort den siste uka har gått :D Hehe! Kvalmen er på plass så nå er det rett på med seaband så jeg kommer meg igjennom arbeidsdagen. Og når jeg kommer hjem skal jeg sove sove sove :D så trøtt!
Ha en fin dag!!
 
6(!!) uker i dag!:) 22 dager til ultralyd! Formen er så der, noen dager veldig bra og andre ikke!
 
6+3, og formen har endelig vært bra noen dager:) godt å endelig orke noe annet enn kun å ligge på sofaen!
I går var jeg så heldig at når jeg kom hjem fra jobb var huset nyvasket! Deilig å bare kunne slappe av i dag før jobb!:)
I dag har jeg og min bedre halvdel vært sammen i 4,5 år, herregud som tiden flyr!! Føles ut som om vi akkurat har blitt sammen, da er vi vel flinke til å ta vare på forholdet?!:) gleder meg utrolig mye til å ta forholdet ett steg videre da vi blir foreldre ❤️
Hva er deres planer i dag?:)
 
Back
Topp