Torsdagsmorgen

Sov til 06.30 her, da hylvrælte hun og ville opp i stua for å kose med pappan før han skulle på jobb. Kjekt for meg, så fikk jeg ligge 15min ekstra :p Men hun har sovet 11 timer i strekk uten en lyd, så skal ikke klage ;)

Idag starter vi dagen litt senere og koser oss nå med barne-tv og kaffe :)

Har skikkelig fredagsfeeling :eek: Litt for tidlig bare :p
Deilig at hun sover så godt da :)

Kan trøste deg med at det snart er fredag :)
 
Morn på dere!
God natt her. Vesla våkna 06.20, men vi sløva litt i storsenga før vi stod opp.
Her ligger snøen langt nedi fjellet, så jeg fyrer i ovnen, drikker kaffe og skal fortsette på strikkavottene til Jen.
Deilig å slappe av litt før man står opp :)
Usj.. snø sa du?
Deilig med peis :)
 
Deilig å slappe av litt før man står opp :)
Usj.. snø sa du?
Deilig med peis :)
Ja, det var koselig å ligge noen minutter lenger i dag. Vi pleier ikke å gjøre det, så da var det ekstra koselig.♡
Snøen ligger vel 3-500 m.o.h tenker jeg, men den kan holde seg unna til midten av desember for min del.:p
 
God dag :)
Fikk sovet til 7, da dro K på jobben.
Vi var i bhg kl 9 idag også.
Mina sover, og Wael leker med vennen sin. Så jeg sitter å slapper av :)
Fikk deilig purreløksuppe med poteter og ferskt brød her idag. Herlig :)

Ferdig kl 14.

Hva skal dere på idag? :)
For en luksusoppvarting du får i bhg da!:)
Så bra at barna trives og har fått seg venner allerede. Går de på samme avdeling?
 
Her har det kommet masse snø i ettermiddag :p Tydelig at det går mot november. Så jeg har imprignert dresser i ettermiddag ;)

Har shoppa inn litt snop til Halloween...men spørs om det blir å være noe igjen i morgen :eek: :p

Ellers har vi sett på Mikke Mus, Jul i musehuset og kosa oss med klementiner og pepperkaker :)
 
Her har det kommet masse snø i ettermiddag :p Tydelig at det går mot november. Så jeg har imprignert dresser i ettermiddag ;)

Har shoppa inn litt snop til Halloween...men spørs om det blir å være noe igjen i morgen :eek: :p

Ellers har vi sett på Mikke Mus, Jul i musehuset og kosa oss med klementiner og pepperkaker :)
Uff.. jeg så snapsene... og tenkte bare: nei... nå kommer det snart hit :-( men går langt sør nå, så snøen pleier ikke å bli liggende her :)

Sååå kos med julefilmer, klementiner og pepperkaker :)

Wael sier hele tiden, når han spiser klementiner : Maaaaammmmmaaaaa, det lukter juuuuul hehehe :)
 
Pappa har vært her en tur. Fikk mange vedsekker, noen nye skap. Det trengte vi :)

Fyra i peisen, tent masse lys, og vi har også spist masse klementiner :) Må visst kjøpe mer i morgen :)

Jeg er supertrøtt... og har menssmerter... herfra til helvete :-(
Hva skal dere i kveld? :)
 
Pappa har vært her en tur. Fikk mange vedsekker, noen nye skap. Det trengte vi :)

Fyra i peisen, tent masse lys, og vi har også spist masse klementiner :) Må visst kjøpe mer i morgen :)

Jeg er supertrøtt... og har menssmerter... herfra til helvete :-(
Hva skal dere i kveld? :)
Så kjekt med ved og skal da =)
Ungene er nettopp i seng, jeg tror T ligger i sengen og leser enda.
Men jeg har hvertfall landet i sofaen og har tenkt til å sitte her litt og se serie på mac-en :)
 
Så kjekt med ved og skal da =)
Ungene er nettopp i seng, jeg tror T ligger i sengen og leser enda.
Men jeg har hvertfall landet i sofaen og har tenkt til å sitte her litt og se serie på mac-en :)
Ja. Supert :)
Har ikke fått snakket med søstrene mine.... gått i glemmeboka. Gir deg beskjed i morgen, ok? :)

Håper de sovner raskt :) Her har det vært stille i snart 2 timer. Hehe. Tydelig slitne etter bhg :)

Antibiotikaen hjelper? :)
 
Ja. Supert :)
Har ikke fått snakket med søstrene mine.... gått i glemmeboka. Gir deg beskjed i morgen, ok? :)

Håper de sovner raskt :) Her har det vært stille i snart 2 timer. Hehe. Tydelig slitne etter bhg :)

Antibiotikaen hjelper? :)
Ja, si fra når du har snakket med dem du =)
Lillebror sovnet mens T leste for meg i norskboka si! Tror han har sovnet nå han også.
Lillebror er veldig mye bedre allerede, så det virker som den hjelper fort!
 
Neeei:confused: Hun har sovet 30 min siden kl1, ikke sammenhengende. Nå har hun sovnet på brystet mitt. Satser på litt søvn nå. :) Har blitt vandt til dette og nå. Men hadde aldri trodd en baby kunne være så lenge/mye våken.

Sånn jeg hadde der med eldste snupp hver natt i noen uker! Slitsomt!..
 
Sånn jeg hadde der med eldste snupp hver natt i noen uker! Slitsomt!..
Godt å høre at du og har opplevd det. Føler alle har så gode rutiner og amming hver tredje time. Her er det "fest" hele natten lang:) Hun har vært våken fra omtrent 1-8 hver natt en stund nå.Men hun er nå så snill og rolig, så kan ikke klage. Bare snudd opp, ned på døgnet:)
 
Natta snupper :) går skrive imårra siden jeg ikke har kommet så langt idag :p
 
Back
Topp