Felles skravle 2015

Hahaha.. Må vinne i Lotto eller noe da.

Det skal jeg også gjøre.

Vinne i lotto altså.

Båt hadde jeg ikke tenkt på. HUS har jeg planlagt. (og hey, nytt av kvelden, da skal jeg droppe økonomiargumnetet mot ivf. Fortsatt har jeg sterke motforestillinger da, men...)

Jeg kjøpte rød (og går) sportsvogn til en gutt, så!

Hos oss er RØDT unisex, så da må da vel lilla også kunne være det?
Ja lilla er unisex

I så fall må jeg ha svart vogn, men siden emmaljunga laget nesten bare varianter av svart og grå og brun i 2015-fargene sine så må jo det være mulig å finne svart vogn. Pimpet med lilla pose...

Hehe.. Pimpet vogn. :)

Kanskje det er den jeg bør vinne denne mnd da. En gang må jeg vel bli gravid igjen.

Ja. Jeg tenker også at om jeg vinner stolen eller posen. Må jo få baby en eller annen gang vel.

Evt det, ja

Vi får se hva det blir til, om det blir noen bonus her.

Sikkert noen som har kjøpt vogn og brukt den pent eller angret på rødfargen av en eller annen grunn (kanskje noen som ikke er BRANN-supportere og fikk gutt når de trodde det skulle være jente?)

Ja. Jeg tenker også at om jeg vinner stolen eller posen. Må jo få baby en eller annen gang vel.

"planen" min var stolen, det trenger vi jo. Gitt at vi får et barn til. Det har jeg mistet litt troen på nå, så da vet jeg ikke helt hvorfor jeg prøver å holde meg på topp 30

Jeg liker ikke veska. Jeg har pose. Jeg trenger ikke tre tripptrapper til to unger.

Men, vel, jeg prøver nå. Sån just in case.

Egentlig så er det bring sin skyld dette her! Expert ringte jo og sa nå hr bring hentet pakken deres så da kommer de snart!

Men Expert som har betalt Bring, det er jo ikke din bestilling hos Bring?

Sikkert noen som har kjøpt vogn og brukt den pent eller angret på rødfargen av en eller annen grunn (kanskje noen som ikke er BRANN-supportere og fikk gutt når de trodde det skulle være jente?)

Men emmaljunga har hatt et rød vogn hvert år så lenge jeg har sjekket fargene deres. Jeg likte bare 2014-fargen mye bedre enn 2015-fargen, men det er ikke utenkelig at DERSOM jeg kommer til å trenge ny vogn, så er det jo absolutt tidligst august 2015, og da kommer vel 2016-fargene....

Men Expert som har betalt Bring, det er jo ikke din bestilling hos Bring?
Ja! Og de ringte og sa varene var på vei og var hos oss om kort tid. Så dette er bare merkelig

Det skal jeg også gjøre.

Vinne i lotto altså.

Båt hadde jeg ikke tenkt på. HUS har jeg planlagt. (og hey, nytt av kvelden, da skal jeg droppe økonomiargumnetet mot ivf. Fortsatt har jeg sterke motforestillinger da, men...)

Haha.. Om du vinner i Lotto så kan du ikke bruke økonomi imot ivf nei.

Tja. Om vi vinner i Lotto så kan vi få ferdig de siste tingene på huset, istedenfor å ta det i etapper. :p Ellers er jeg egentlig ganske fornøyd med sånn som vi har det, men man finner vel alltids noe å ordne om man vinner?

Og så gi en del i veldedighet. Om jeg får mye penger ufortjent så må jeg dele det noe videre, hvis ikke får jeg dårlig samvittighet.

"planen" min var stolen, det trenger vi jo. Gitt at vi får et barn til. Det har jeg mistet litt troen på nå, så da vet jeg ikke helt hvorfor jeg prøver å holde meg på topp 30

Jeg liker ikke veska. Jeg har pose. Jeg trenger ikke tre tripptrapper til to unger.

Men, vel, jeg prøver nå. Sån just in case.

Du skal få Bonusen. Jeg har ikke gitt deg opp. Pergo fungerte jo egentlig ikke helt perfekt hos deg. Du spotter jo fortsatt, og mindre fruktbar utflod hadde du vel hvert fall én syklus? Jeg vil vite hvordan kroppen din responderer på Letrozol først.

Back
Topp