Skravletråd

Gratulerer til alle som har blitt 1 år av disse små :D

Det er stort sett menn småbarn reagerer på..hehe her har alle vært redd for ene onkelen! Han er så høylytt og voldsom..haha

Hehe, ok.
Ja, svigerfar har krøllete stort hår og stor nese:P Så snakker han veldig høyt og skal alltid høres;):P

Hehe jepp:P
Enda verre blir det når han skal lage grimaser:P

I dag har jeg ryddet og ryddet...drita lei:PMen ble bra da:D

Hahaha uff kan tenke meg det ser villt ut for små som ikke forstår så mye :P

Så flink du har vært :D jeg har vært inne hele dagen :) jentene har vært ute med sambo og senere med mora mi :)

Hahaha uff kan tenke meg det ser villt ut for små som ikke forstår så mye :p

Så flink du har vært :D jeg har vært inne hele dagen :) jentene har vært ute med sambo og senere med mora mi :)

Ja, hehe:P

Det måtte tas...Også får vi jo besøk i morgen. Selvom det er nære og kjente er det greit det ikke er så drittent:P haha

Ja, hehe:P

Det måtte tas...Også får vi jo besøk i morgen. Selvom det er nære og kjente er det greit det ikke er så drittent:P haha

Hehe ja sånn er jeg å!

Også er jeg også sånn at jeg kan se på rot en stund, men når jeg først bestemmer meg for at ...guuud...det der går ikke, så må jeg liksom ta alt:P

Haha ja.. jeg å.. også er det bare det å komme igang! Når man først har klart det, så får jeg ikke stoppa :P

Alt bra med oss ja :D dere da? Hatt en fin feiring for Oliver? :D hipp hurra på etterskudd!

Supert å høre:D
Jada, vi har kost oss helt vanvittig. Han har blitt feiret her i en hel uke:P haha..Familien min reiste i dag.
Han elsket jo selskapet og var så gira og med:D

Bursdager er og blir stort sett veldig koselig

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆

Supert å høre:D
Jada, vi har kost oss helt vanvittig. Han har blitt feiret her i en hel uke:P haha..Familien min reiste i dag.
Han elsket jo selskapet og var så gira og med:D

Høres kjempe bra ut :D

Back
Topp