Skravletråd

Haha, godt poeng. kjennes artig ut blir mer riktig å skrive da gjerne:P

Her var vi så dum og lot han prøve:P haha...

Haha ja Leoh har tatt tak i den dingsen til å slå på vannet med (husker ikke hva den heter nå i farta! Haha ).. men gjorde det samme som du, med Liana:P og endte med at hun alltid slo på vannet for fullt.. hahaha

Haha ja Leoh har tatt tak i den dingsen til å slå på vannet med (husker ikke hva den heter nå i farta! Haha ).. men gjorde det samme som du, med Liana:p og endte med at hun alltid slo på vannet for fullt.. hahaha

Hehe, jaja..Shit happens:P

Har dere planer for helgen da?;)

Hehe, jaja..Shit happens:P

Har dere planer for helgen da?;)

Bare kose seg med familien :) idag blir det å bestille pizza, spise Ben&jerry's-is pg drikke julebrus :P har jo tross alt bursdag idag:D:P haha

Dere da?:)

Bare kose seg med familien :) idag blir det å bestille pizza, spise Ben&jerry's-is pg drikke julebrus :p har jo tross alt bursdag idag:D:p haha

Dere da?:)

Åh, har du!!!??? Hurra hurra for søte og skjønne Anita:D:D

:talk017:talk017

Har du fått noe gaver da?:)

Høres veldig digg ut alt sammen. Hvem ben&jerry;)?

Relativt rolig helg her, lite planer foreløpig iallefall.
Blir full fres til uken, så det passer i grunn greit:P

Åh, har du!!!??? Hurra hurra for søte og skjønne Anita:D:D

:talk017:talk017

Har du fått noe gaver da?:)

Høres veldig digg ut alt sammen. Hvem ben&jerry;)?

Relativt rolig helg her, lite planer foreløpig iallefall.
Blir full fres til uken, så det passer i grunn greit:P

Hihi tuuusen takk fine deg :D:D:D

Ikke fått så spennede greier, for får mest imårra for da blir det et lite selskap for meg og bestefaren min (som har bursdag imårra:) ) men har mest ønsker meg penger til tatovering :D og evt shopping :P

Blir den som heter Blondie brownie eller noe sånt :P den er såå god:eek::p:D

Så greit med en rolig helg når uken blir full av fres ;)

Hihi tuuusen takk fine deg :D:D:D

Ikke fått så spennede greier, for får mest imårra for da blir det et lite selskap for meg og bestefaren min (som har bursdag imårra:) ) men har mest ønsker meg penger til tatovering :D og evt shopping :p

Blir den som heter Blondie brownie eller noe sånt :p den er såå god:eek::p:D

Så greit med en rolig helg når uken blir full av fres ;)

Koselig med selskap i morgen da:)

Den har jeg ikke smakt, og nå kan jeg heller ikke pga. gluten:P

Ja. får besøk fra mandag til mandag av famile. Min søster og typen kommer torsdag til mandag:D

Koselig med selskap i morgen da:)

Den har jeg ikke smakt, og nå kan jeg heller ikke pga. gluten:P

Ja. får besøk fra mandag til mandag av famile. Min søster og typen kommer torsdag til mandag:D

Hehe du kan jo smake, men du er kansje ikke så gira på virkningene etterpå?:P

Å så koselig at du får besøk da:D det gleder du deg sikkert til? :)

Hehe du kan jo smake, men du er kansje ikke så gira på virkningene etterpå?:p

Å så koselig at du får besøk da:D det gleder du deg sikkert til? :)

Er i grunn ikke så gira på det nei. Da får jeg auau i 3 dager:P

Veldig:D Er jo i forbindelse med Oliver blir 1år:) Han fyller på onsdag. Selve fam.selskapet har vi ikke før søndag.

Såpass ja..men er du sånn følsom at du ikke kan spise det som KAN inneholde spor av gluten? Tror du har sagt det engang men :P søsteren min tåler sånne produkter :)

Ahh ja du det tenke jeg ikke på :P hehe.. så fint at dem tar turen :D

Hei hei jenter :) lenge siden jeg har vært her nå. Hvordan går det med dere? :)

Såpass ja..men er du sånn følsom at du ikke kan spise det som KAN inneholde spor av gluten? Tror du har sagt det engang men :p søsteren min tåler sånne produkter :)

Ahh ja du det tenke jeg ikke på :p hehe.. så fint at dem tar turen :D

Joda, det kan jeg. For eks freia melkesjokolade;) Der står det på kan inneholde spor av gluten , og det er null problem:)

Joda, det kan jeg. For eks freia melkesjokolade;) Der står det på kan inneholde spor av gluten , og det er null problem:)

Det er jo bra da! Da blir utvalget litt større hvertfall :)

Helt klart:D
Har det vært koselig med selskap i dag:D?

Jada var veldig koselig :) hadde med meg jentene bare da..siden Leoh uansett er så skeptisk :P men moro var det..og tror mine besteforeldre syns det var veldig gøy med oldebarn på besøk :) de andre søskenbarna mine drar aldri på besøk der:confused::oops: ikke i bursdager engang! Er bare jeg og evt broren min..

Jada var veldig koselig :) hadde med meg jentene bare da..siden Leoh uansett er så skeptisk :p men moro var det..og tror mine besteforeldre syns det var veldig gøy med oldebarn på besøk :) de andre søskenbarna mine drar aldri på besøk der:confused::oops: ikke i bursdager engang! Er bare jeg og evt broren min..

Så bra dere har kost dere:)
Han er skeptisk til masse folk og blir redd eller?
Ikke? Synd da:/ Ekstra kjekt dere kommer da:D

Her har det vært daffelørdag:P

Så bra dere har kost dere:)
Han er skeptisk til masse folk og blir redd eller?
Ikke? Synd da:/ Ekstra kjekt dere kommer da:D

Her har det vært daffelørdag:P

Ja han er redd alle folk han ikke ser flere ganger i uka, og er livredd for andre bad/stellerom:eek:

Ja vi har alltid hatt et godt forhold til dem :) blir jo selvsagt litt lite besøk, men jeg ser dem ofte siden jeg ofte sitter på med dem og pappa til butikken å sånt :D hehe

Daffelørdag liker vi :D blir nok en sånn dag imårra her :)

Ja han er redd alle folk han ikke ser flere ganger i uka, og er livredd for andre bad/stellerom:eek:

Ja vi har alltid hatt et godt forhold til dem :) blir jo selvsagt litt lite besøk, men jeg ser dem ofte siden jeg ofte sitter på med dem og pappa til butikken å sånt :D hehe

Daffelørdag liker vi :D blir nok en sånn dag imårra her :)

Aha...Kjedelig da...Det er vel en sånn periode. Var jentene sånn og?

Kjekt med haik på butikken;)

Ja, digg det:):D

Aha...Kjedelig da...Det er vel en sånn periode. Var jentene sånn og?

Kjekt med haik på butikken;)

Ja, digg det:):D

Ja det går nok over..men Leoh er veldig skeptisk av seg uansett:P jentene var også sånn ja! Emirs startet når hun var 5 mnd og holdt på i hvertfall et halvt år! Etter det var hun bare sjenert.. Liana hadde en periode når hun var 7-9 mnd ;)

Ja det går nok over..men Leoh er veldig skeptisk av seg uansett:p jentene var også sånn ja! Emirs startet når hun var 5 mnd og holdt på i hvertfall et halvt år! Etter det var hun bare sjenert.. Liana hadde en periode når hun var 7-9 mnd ;)

Her har han ikke hatt en sånn periode. Har vært noe skeptisk til farfaren, altså min svigerfar. Men det er ganske greit nå. Men der forstår jeg han godt, for han er ganske voldsom:P haha

Her har han ikke hatt en sånn periode. Har vært noe skeptisk til farfaren, altså min svigerfar. Men det er ganske greit nå. Men der forstår jeg han godt, for han er ganske voldsom:P haha

Det er stort sett menn småbarn reagerer på..hehe her har alle vært redd for ene onkelen! Han er så høylytt og voldsom..haha

Back
Topp