Br man kan finne det positive med ferje ogsåDet er sant. Og har god tid til frokost og lese forum og slikt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Br man kan finne det positive med ferje ogsåDet er sant. Og har god tid til frokost og lese forum og slikt![]()
Vært på farten så har ikke hatt tidDet var lenge
Åja, det er ikke jeg noe glad iKransekake![]()
Hehe, greitt å sjå det på den måten av og tilBr man kan finne det positive med ferje ogsåingen problemer bare løsninger
Bruker ferja lang tid over da?Hehe, greitt å sjå det på den måten av og til![]()
Gjorde visst detOg det gjorde de? Javel
Skeptisk for ferje er kjedelig..Br man kan finne det positive med ferje ogsåingen problemer bare løsninger
Skjønner at det ikke skal være hår i maten, men igjen, de ba de ikke ta på hår nettGjorde visst det
HihiÅja, det er ikke jeg noe glad i![]()
Ble han sendt ut pga at det var et hårstrå i maten?Skjønner at det ikke skal være hår i maten, men igjen, de ba de ikke ta på hår nett
Kjedelig er det men man må prøve å se det positive med detSkeptisk for ferje er kjedelig..
Ikke sant. MerkeligSkjønner at det ikke skal være hår i maten, men igjen, de ba de ikke ta på hår nett
23 minutt på ein god dagBruker ferja lang tid over da?
Drikker ikke kaffe heller jegHihiLikte det ikke før jeg heller. Men nå syns jeg det er veldig godt til kaffen
![]()
Sliter litt med det, tatt altfor mye ferge i mitt livKjedelig er det men man må prøve å se det positive med det![]()
Han ble detBle han sendt ut pga at det var et hårstrå i maten?
Jo? IskaffeDrikker ikke kaffe heller jeghaha
Vinner å drikke opp kaffen da23 minutt på ein god dag![]()
Det drikker ikke jeg hellerDrikker ikke kaffe heller jeghaha
Det blir ikke det sammeJo? Iskaffe?