Spiste kjøttsuppe fra i går... litt kjedelig, men orket ikke noe avansert.Hva spiste dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiste kjøttsuppe fra i går... litt kjedelig, men orket ikke noe avansert.Hva spiste dere?
Og meg så blir det 150 på hver
Vi hadde bare ovnsstekt laks med grønnsaker stekt med litt timian, fløte og parmesan..Spiste kjøttsuppe fra i går... litt kjedelig, men orket ikke noe avansert.
Så da er bare oppgaven å finne noe å prate omToppers!
Har lyst på fløtegratinerte poteter, men vet ikke hva jeg vil ha sammen med det.Vi hadde bare ovnsstekt laks med grønnsaker stekt med litt timian, fløte og parmesan..
Enkelt her også
Angående dette med en søskenflokk på tre, så er det en ting jeg har hørt og lurer på om det er riktig eller bare en myte..
Mange sier at den eldste er den som alltid er stor, får lov til ting, får ansvar.
Den yngste er alltid liten, klarer å få det som den vil, masse oppmerksomhet.
Den mellomste... den blir ofte "glemt" mellom de to andre..
Stemmer det?
Ser på den skjønne datteren min som vil bli i midten...
Håper virkelig ikke det blir slik, det har hun ikke fortjent
La meg tenke...Har lyst på fløtegratinerte poteter, men vet ikke hva jeg vil ha sammen med det.
Vi hadde bare ovnsstekt laks med grønnsaker stekt med litt timian, fløte og parmesan..
Enkelt her også
Så da er bare oppgaven å finne noe å prate om![]()
Biff!! Nam!La meg tenke...
Dersom du blander i litt skinke trenger du ikke ha det til noe
Ellers BIIIIIFF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mmm... biff... men er litt dyrt. Begynner å bli litt tomt på kontoen.La meg tenke...
Namm.. Elsker biffBiff!! Nam!
Jeg er mellomst selv, men kan ikke bruke det som grunnlag, da jeg var mye syk, og var veldig mye på sykehus når jeg var barn, så hos oss ble ting anderledes enn normalen...Har tenkt på det samme.... på min datter som nå er yngst.
Jeg vet ikke om det stemmer. Jeg ser at min svigerinne som er ynsgt av tre er "lillejenta til mamma" fortsatt, voksen nå. (Jeg har kjent henne siden hun var 9) At min mann er stor og fikk ansvar er ikke så rart. (Han ble jo altså kjæresten min når yngstesøstra var 9. Han er 12 år eldre enn henne) Men jeg vil jo ikke si at mellomstesøstra er glemt. Nå var jo de "han store og de to småjentene" da, født hhv 10 og 12 år etter førstemann. Men yngste er mer "lillejenta" enn den eldste av dem, det er hun.
Gjør som foreløpig litt anonym.. Fløtegratinerte poteter og drøss litt smårettskinke overMmm... biff... men er litt dyrt. Begynner å bli litt tomt på kontoen.
Så vidtHar dere startet skravlekvelden?![]()
La meg tenke...
Koselig på besøk? Fikk dere noe mat der da?Lurer på hva vi skal ha til middag idag, eller blir vell kveldsmat. Er ikke kommet hjem enda fra besøk..
Mmm... biff... men er litt dyrt. Begynner å bli litt tomt på kontoen.