God mandag!

Ja. Det var gøy :)

Har dere bademuligheter i nærheten? :)

Jeg kunne være med begge to å bare bytte litt på avdelingene underveis. Blir spennende med oppstart kl 9 i morgen :-D :-D
Masse lykke til med oppstart :) tipper det går veldig bra!!
 
God bedring til Asle også! :)
Deilig med innedag Bébbe!

Det gikk bra på samtale. Vi snakket endel om språket til E, og skal ta en ny samtale etter 2-årskontroll i desember.
Ingen alarmklokker som ringer enda, med tanke på språkutviklingen hans, han er jo enda ganske liten.
Men etter kontroll skal vi sammen med barnehagen ta en vurdering på om kanskje PP-Tjenesten skulle tatt en titt på han :)
Han er jo så liten, og normalområdet er jo så stort så greit at de vil vente enda litt til. Plutselig skjer det kanskje mye på kort tid. Men greit at de er obs allerede og har en evt plan da, godt å vite at det følger godt med :)

Han trives og har det bra i bhg ja?! :)
 
God bedring til alle små :)
Slitsomt med høsten....

Wael og jeg var i bassenget kl 8.45 og bada til 10.30. Deilig :)
Dere fikk jo snapp :-D
Også har vi vært å kjørt en tur, ungene sovnet i bilen :)

Kl 15.30, skal jeg på møte i bhg, også er det oppstart i morgen. Blir spennende.

Khalid starter på jobb i morgen tidlig, og jeg lurer på hvordan vi skal få til innkjøringen på 2 avdelinger når jeg er alene .... hmm

Får høre med de etterpå :)
Så koselig med basseng :)

Spennende med ny bhg :D
det går sikkert bra! :)
 
Ja var det jeg tenkte å :p han kaver seg klin inntil meg så sovner han:) er jo søtt og en god følelse for meg! Men enten er jeg våken eller så halvsover jeg når han ligger der! Kun derfor jeg ikke liker det:p men det er bedre at jeg ikke sover så godt enn at jeg, Leoh og sambo er våkne og frustrerte! Og han kan lett vekke Emira siden hun har rom ved siden av oss;)

Er jo som du sier, bare perioder som går over av seg selv :) Leoh har vært mye forkjøla i de siste 2 mnd..så han har våknet en del av tett nese og hosting de siste ukene!
Slitsomt med urolig unge ja! Men som du sier, heller litt dårlig søvn enn ingen søvn og sure unger :p ;)

Hermine kommer også opp i vår seng stort sett rundt 05.30, og klatrer nærmest oppå meg. Ikke lett å få sove noe særlig da nei!
 
Han er jo så liten, og normalområdet er jo så stort så greit at de vil vente enda litt til. Plutselig skjer det kanskje mye på kort tid. Men greit at de er obs allerede og har en evt plan da, godt å vite at det følger godt med :)

Han trives og har det bra i bhg ja?! :)
Jeg synes det er betryggende at hun lufter tanken, og likevel er tydelig på at vi skal være med å bestemme :)
Og kjekt med en plan fremover ja!
Hun tenker mest på uttalen på mange av de ordene han har, at den ofte er veldig feil. Til forskjell fra 2-åringene som bare ikke vil snakke, men sier få ord helt riktig.
Han trives helt supert og er en del av gruppa ;)
 
Hallo :)

I morges ble jeg vekt av "æ hete Hermine Teltrup, mamma hete Marianne Teltrup, pappa hete pappa Teltrup" :rolleyes: :p

Ble arbeidsdag til kl 17 idag, så får jeg heller arbeide litt i kveld! Mannen må hjelpe meg litt med layout, litt redigering og sånn. Ble plutselig så innmari mye småting som må gjøres, så har mye å gjøre og skal helst være ferdig i morgen slik at veileder rekker å se over oppgaven :eek:

Ute er det svart og øspøser ned. Greit å kose seg inne med litt jobbing da :p
 
Jeg synes det er betryggende at hun lufter tanken, og likevel er tydelig på at vi skal være med å bestemme :)
Og kjekt med en plan fremover ja!
Hun tenker mest på uttalen på mange av de ordene han har, at den ofte er veldig feil. Til forskjell fra 2-åringene som bare ikke vil snakke, men sier få ord helt riktig.
Han trives helt supert og er en del av gruppa ;)
Det at han har ord for ting er jo veldig bra da, selv om uttalen ikke blir helt riktig :) Da behøver jo dere bare å lære hans språk ;)

Er jo klart helt opp til dere å avgjøre om (og evt når) noe skal gjøres. Er jo deres barn og dere som kjenner han best! :)
 
Slitsomt med urolig unge ja! Men som du sier, heller litt dårlig søvn enn ingen søvn og sure unger :p ;)

Hermine kommer også opp i vår seng stort sett rundt 05.30, og klatrer nærmest oppå meg. Ikke lett å få sove noe særlig da nei!

Hahaha nei ikke lett å sove da! Og han er jo så varm av seg, så er jo som å ligge med en varmeovn i armkroken :p
 
Hallo :)

I morges ble jeg vekt av "æ hete Hermine Teltrup, mamma hete Marianne Teltrup, pappa hete pappa Teltrup" :rolleyes: :p

Ble arbeidsdag til kl 17 idag, så får jeg heller arbeide litt i kveld! Mannen må hjelpe meg litt med layout, litt redigering og sånn. Ble plutselig så innmari mye småting som må gjøres, så har mye å gjøre og skal helst være ferdig i morgen slik at veileder rekker å se over oppgaven :eek:

Ute er det svart og øspøser ned. Greit å kose seg inne med litt jobbing da :p

Haha så han heter bare pappa han da?:p søte og morsomme Hermine :D

Jeg fikk streng beskjed idag av Liana når jeg måtte holde bamsene hennes, "IKKE holde hardt mamma!"
 
Haha så han heter bare pappa han da?:p søte og morsomme Hermine :D

Jeg fikk streng beskjed idag av Liana når jeg måtte holde bamsene hennes, "IKKE holde hardt mamma!"
Haha, er det ei som ikke må holde hardt i Leoh eller? :p
 
T og jeg fikk en fantastisk dag i dag :)
Tok buss til høgskolen rett etter at han var ferdig på skolen. Der gjorde vi lekser (han skrev bokstaver og jeg ordnet attester og vitnemålkopier) før vi spiste reinsdyrkarbonader i kantina! Så kom tanten min for å hilse på, hun jobber i NRK lokalt i nabobygget til høgskolen. Hun inviterte oss med i studio, så da fikk T testet hvordan det var å stå foran og bak kameraet, samt i producer-rommet :)
Etter det tok vi bussen hjemover, men mannen kunne melde om Lillebrors forværrede form og at vi snart var tomme for ibux. Så da gikk vi fra buss nummer en og til kjøpesenteret istedet, handlet Ibux og spiste is :p Måtte ha litt motivasjon for at hjemturen ble utsatt med en time.
Kl 18 var vi hjemme, slitne, men fornøyde begge to!
Minstemann sliter veldig med pusten, stakar, men han sover nå. Blir minst en eller to hjemmedager til på oss!
 
God kveld jenter :)
Rekker ikke å være så aktiv her... Synd...
Vært på samtale og i morgen skal jeg være med fra 9-14, og samme på onsdag og torsdag. Fredag er planen at jeg skal levere å si hadet :) Vi får se ann.
2 norske som jobbet der, og det passer jo veldig bra ift språket til begge. Mange ord svenskene ikke forstår. Som edderkopp f.eks (spindel) hehe.. :-D

Jeg er som vanlig supertrøtt og gleder meg til å sove. Duppet av i sofaen en halvtime i stad og... hva skjer med å være så trøtt? Flere andre som er slik? :p
 
FruH: Wael har hatt mange ord han sier helt "feil".. f.eks bil - giiiija... nå sier han bil. Tok sin tid. Skjedde omtrent over natta, og jeg rettet han ikke opp.
Men var veldig stressa en stund :-(
Håper alt ordner seg :) :)
 
Anita; så fin plass å bade. Dit må dere dra :) Men stress hvor flere unger man er hehe. Derfor tok jeg bare med meg 1 hehe :) :)
 
Haha, er det ei som ikke må holde hardt i Leoh eller? :p

Haha ja det er en stor mulighet for det :p hun tar jo bare tak i hode hans og gir han en hard klem:D:p og sier det nok ofte til Emira når hun og Liana herjer ;)
 
God kveld jenter :)
Rekker ikke å være så aktiv her... Synd...
Vært på samtale og i morgen skal jeg være med fra 9-14, og samme på onsdag og torsdag. Fredag er planen at jeg skal levere å si hadet :) Vi får se ann.
2 norske som jobbet der, og det passer jo veldig bra ift språket til begge. Mange ord svenskene ikke forstår. Som edderkopp f.eks (spindel) hehe.. :-D

Jeg er som vanlig supertrøtt og gleder meg til å sove. Duppet av i sofaen en halvtime i stad og... hva skjer med å være så trøtt? Flere andre som er slik? :p
Trøtt ja! Det er nok noe med årstiden!
Her hjelper det å passe på d-vitamininntaket!!!
 
FruH: Wael har hatt mange ord han sier helt "feil".. f.eks bil - giiiija... nå sier han bil. Tok sin tid. Skjedde omtrent over natta, og jeg rettet han ikke opp.
Men var veldig stressa en stund :-(
Håper alt ordner seg :) :)
Jeg er ikke stresset, enda :p
Men vi merker mer og mer at han blir lei seg av å ikke bli forstått, så vi prøver å hjelpe han så godt som mulig å gjøre seg forstått.
 
T og jeg fikk en fantastisk dag i dag :)
Tok buss til høgskolen rett etter at han var ferdig på skolen. Der gjorde vi lekser (han skrev bokstaver og jeg ordnet attester og vitnemålkopier) før vi spiste reinsdyrkarbonader i kantina! Så kom tanten min for å hilse på, hun jobber i NRK lokalt i nabobygget til høgskolen. Hun inviterte oss med i studio, så da fikk T testet hvordan det var å stå foran og bak kameraet, samt i producer-rommet :)
Etter det tok vi bussen hjemover, men mannen kunne melde om Lillebrors forværrede form og at vi snart var tomme for ibux. Så da gikk vi fra buss nummer en og til kjøpesenteret istedet, handlet Ibux og spiste is :p Måtte ha litt motivasjon for at hjemturen ble utsatt med en time.
Kl 18 var vi hjemme, slitne, men fornøyde begge to!
Minstemann sliter veldig med pusten, stakar, men han sover nå. Blir minst en eller to hjemmedager til på oss!

Høres jo ut som at T har hatt en spennede og fin dag da :D Godt med alenetid for dere begge :)

Men stakkars E :( håper han blir bedre iløpet av natten!
 
God kveld jenter :)
Rekker ikke å være så aktiv her... Synd...
Vært på samtale og i morgen skal jeg være med fra 9-14, og samme på onsdag og torsdag. Fredag er planen at jeg skal levere å si hadet :) Vi får se ann.
2 norske som jobbet der, og det passer jo veldig bra ift språket til begge. Mange ord svenskene ikke forstår. Som edderkopp f.eks (spindel) hehe.. :-D

Jeg er som vanlig supertrøtt og gleder meg til å sove. Duppet av i sofaen en halvtime i stad og... hva skjer med å være så trøtt? Flere andre som er slik? :p

Greit at det er norske der også ja.. for barna dine blander vel sikkert både svensk og norsk? :)

Jeg er sånn om jeg har hatt flere dårlige netter eller veldig tidlige morgener ;)
 
Back
Topp