God mandag!

FruH: Wael har hatt mange ord han sier helt "feil".. f.eks bil - giiiija... nå sier han bil. Tok sin tid. Skjedde omtrent over natta, og jeg rettet han ikke opp.
Men var veldig stressa en stund :-(
Håper alt ordner seg :-) :-)

Kom ikke språket hans veldig nesten samtidig som Mina? Mulig jeg husker feil :P

Anita; så fin plass å bade. Dit må dere dra :-) Men stress hvor flere unger man er hehe. Derfor tok jeg bare med meg 1 hehe :-) :-)

Ja det er veldig fint der :) og skal ta med meg Emira ganske snart :) savner litt alenetid med hun, så mulig jeg gir hun fri fra barnehagen en dag snart.. eller så får jeg ta med meg begge jentene en helg :D sist jeg var der med Liana (i sommer) så hadde vi vært i 3-4 bassenger 2 ganger iløpet av 15 min :P hun må utforske alt..haha

Jeg er ikke stresset, enda :p
Men vi merker mer og mer at han blir lei seg av å ikke bli forstått, så vi prøver å hjelpe han så godt som mulig å gjøre seg forstått.
Uff, kjenner meg igjen.
Var derfor han var så mye sint og frustrert. Ingen som forsto :-(
Håper det løser seg. Han er jo bare 2 som du sier. Mye skjer frem til 3 og 4 års alderen :-)

Greit at det er norske der også ja.. for barna dine blander vel sikkert både svensk og norsk? :)

Jeg er sånn om jeg har hatt flere dårlige netter eller veldig tidlige morgener ;)
Ja, spesielt Mina. Hun blander en del.
Jeg vill måla.. sier hun haha... :-)

Kan ikke skylde på dårlige netter heller. Lagt meg rundt 21-21.30-06-07.30 hehe... sikkert sovet for mye :-) :-)

Ja det er veldig fint der :) og skal ta med meg Emira ganske snart :) savner litt alenetid med hun, så mulig jeg gir hun fri fra barnehagen en dag snart.. eller så får jeg ta med meg begge jentene en helg :D sist jeg var der med Liana (i sommer) så hadde vi vært i 3-4 bassenger 2 ganger iløpet av 15 min :P hun må utforske alt..haha
Sikkert koselig for Emira å være med mamma sin alene også :-)
Koselig det :-)
Hehe, M er også skikkelig utforsker. ... kan bli litt slitsomt hehe... derfor jeg tok med meg W. Så slapp jeg å være overalt hehe. :-D :-D søte de er :-)

Ja, spesielt Mina. Hun blander en del.
Jeg vill måla.. sier hun haha... :-)

Kan ikke skylde på dårlige netter heller. Lagt meg rundt 21-21.30-06-07.30 hehe... sikkert sovet for mye :-) :-)

Hehe så søt da :D snart så skiller hun mellom dem :) er jo liten enda :D

Ja kansje det :P jeg kan bli trøtt og slapp om jeg sover for mye.. eller så kan det jo være pga flytting å alt sånt å da?

Jo :-) Du husker riktig.
Snakker ikke rent ennå, men kommer seg mer og mer... nå skravler han i ett kjør.. hehe... mer enn Mina.. men hun var tidligere :-)

Ja mener du sa det :) er så forskjellig med barn! Liana har mye bedre språk enn det Emira hadde i samme alder..

Sikkert koselig for Emira å være med mamma sin alene også :-)
Koselig det :-)
Hehe, M er også skikkelig utforsker. ... kan bli litt slitsomt hehe... derfor jeg tok med meg W. Så slapp jeg å være overalt hehe. :-D :-D søte de er :-)

Ja Emira er jo så ekstremt mammadalt å da :P kun jeg som skal gjøre alt ;)

Haha ja det er nok alderen å det :D kan ikke sitte i ro på ett sted lenge :)

Hehe så søt da :D snart så skiller hun mellom dem :) er jo liten enda :D

Ja kansje det :P jeg kan bli trøtt og slapp om jeg sover for mye.. eller så kan det jo være pga flytting å alt sånt å da?
Hehe ja morsomt med språk :-D

Ja, kan være det. Pluss at det er mørkere, 0 sol osv... hehe... snart natta her :-D ;-)

Ja mener du sa det :) er så forskjellig med barn! Liana har mye bedre språk enn det Emira hadde i samme alder..
Virker ofte som det 1 barnet er tregere til alt.
Jeg var tregere til å gå, snakke og slutte med bleier enn søsteren min som er 18 mnd yngre. Hun slutta samtidig med meg. Hun var såvidt 2, og jeg 3,5 hehe (altså jeg tissa på do, men turte ikke bæsje) hehe....

Hvordan er Leoh da? :-) :-)

Jeg var tregere til å gå, snakke og slutte med bleier enn søsteren min som er 18 mnd yngre. Hun slutta samtidig med meg. Hun var såvidt 2, og jeg 3,5 hehe (altså jeg tissa på do, men turte ikke bæsje) hehe....

Hvordan er Leoh da? :) :)
Helt motsatt her, spesielt i forhold til språk :p
Skulle på en måte tro at minstemann lærte språk fortere pga god hjelp av eldre søsken. Men minsten her var tregere med å gå (ikke mange ukene da) og myyye tregere med å bli vant til fast føde f.eks. Og så da språket.
Men baren er forksjellige, det er ganske umulig å forutsi akkurat hvordan de utvikler seg :D

Helt motsatt her, spesielt i forhold til språk :p
Skulle på en måte tro at minstemann lærte språk fortere pga god hjelp av eldre søsken. Men minsten her var tregere med å gå (ikke mange ukene da) og myyye tregere med å bli vant til fast føde f.eks. Og så da språket.
Men baren er forksjellige, det er ganske umulig å forutsi akkurat hvordan de utvikler seg :D
Ja, veldig individuelt :-D stemmer her i gården hehe...
Med barn vet man aldri :-)

T og jeg fikk en fantastisk dag i dag :)
Tok buss til høgskolen rett etter at han var ferdig på skolen. Der gjorde vi lekser (han skrev bokstaver og jeg ordnet attester og vitnemålkopier) før vi spiste reinsdyrkarbonader i kantina! Så kom tanten min for å hilse på, hun jobber i NRK lokalt i nabobygget til høgskolen. Hun inviterte oss med i studio, så da fikk T testet hvordan det var å stå foran og bak kameraet, samt i producer-rommet :)
Etter det tok vi bussen hjemover, men mannen kunne melde om Lillebrors forværrede form og at vi snart var tomme for ibux. Så da gikk vi fra buss nummer en og til kjøpesenteret istedet, handlet Ibux og spiste is :p Måtte ha litt motivasjon for at hjemturen ble utsatt med en time.
Kl 18 var vi hjemme, slitne, men fornøyde begge to!
Minstemann sliter veldig med pusten, stakar, men han sover nå. Blir minst en eller to hjemmedager til på oss!
Så koselig ettermiddag dere to har hatt da. Herlig med slikt på en mandag :)

Synd å høre om E. Får håpe han er bedre til i morgen.

Så koselig ettermiddag dere to har hatt da. Herlig med slikt på en mandag :)

Synd å høre om E. Får håpe han er bedre til i morgen.
Ja det var en mandag med mange unntak :D
Koselig!

Håper også at Lillebror blir bedre. Blir nok å sove der inne i natt! Er så redd for at han plutselig ikke skal få puste eller noe slikt!

Eeeh...det stemmer ikke her da. Blir iallfall meget imponert dersom neste barn snakker og slutter med bleier før det Hermine gjorde :p ;)

Hehe ja morsomt med språk :-D

Ja, kan være det. Pluss at det er mørkere, 0 sol osv... hehe... snart natta her :-D ;-)

Ja merker at jeg er trøttere om morgen hvertfall! Ikke sol før i mars her :(

Hehe Emira turte heller ikke å bæsje på do før hub var over 3 år.. men tisset både i potte og på do :P men jeg ser jo at Liana ser veldig opp til Emira, og skal gjøre alt det samme som hun og gjentar det Emira sier :P

Leoh er mer forsiktig.. han tørr ikke å stå uten støtte engang..enda jeg har sett at han klarer det i flere sekunder :P ikke sier han mange ord heller ;)

Back
Topp