Molly
Med lille spira i magen <3
Håper detDet gjr du ikke, kommer deg lenger opp du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detDet gjr du ikke, kommer deg lenger opp du
Så lenge uteleder er av skal de ikke kommeFår sitte på soverommet og late som om jeg ikke er hjemmeÅh nei! Er jo idol på fredag! Må nok sitte forran tv'n lell da!
Vi må bare komme oss opp før fredag. Og håper en gir opp kampenFår sitte på soverommet og late som om jeg ikke er hjemmeÅh nei! Er jo idol på fredag! Må nok sitte forran tv'n lell da!
Haha du altsåHa ha! *ler høyt* Kommer ikke til å ha tid til å åpne døra for alle som skal tigge godteri en gangBare sitte her og skravle! Huset kommer til å være fullt av egg og dopapir om ikke gubben tar ansvar!
Det var en liten halvtime, får håpe det blir noen fler innlegg i dagFlink skravler![]()
Henger så etter da føler jeg, skriver mye fortere på pc. Men nå er touch- paden på laptopen ødelagt, så må bruke mus vedsiden av. Da taper jeg tid!Synes det går fortere på app jeg![]()
Det må være noen som kaster inn håndkleVi må bare komme oss opp før fredag. Og håper en gir opp kampen![]()
Hahaha.. Oi det er haloween på fredag ja!! HmmphHa ha! *ler høyt* Kommer ikke til å ha tid til å åpne døra for alle som skal tigge godteri en gangBare sitte her og skravle! Huset kommer til å være fullt av egg og dopapir om ikke gubben tar ansvar!
Rekker mye skravling på 15 minFerdig stellt/kledd. Må vel kjøre om 15 min.
Jeg må ha pc jeg! Klarer ikke henge med fra appHenger så etter da føler jeg, skriver mye fortere på pc. Men nå er touch- paden på laptopen ødelagt, så må bruke mus vedsiden av. Da taper jeg tid!![]()
Dæven det er jevnt i bunn altså!!
Da taper du mye tidHenger så etter da føler jeg, skriver mye fortere på pc. Men nå er touch- paden på laptopen ødelagt, så må bruke mus vedsiden av. Da taper jeg tid!![]()
Ja hihi.. Blir noen innleggRekker mye skravling på 15 min
Brått 50 innlegg detRekker mye skravling på 15 min
Jeg vet ...... Er bare snakk om noen få innleggDæven det er jevnt i bunn altså!!
Altfor jevnt!!Dæven det er jevnt i bunn altså!!
Ja det er planen min. 50 innlegg nå før legenBrått 50 innlegg det![]()
Spreka!!God morgen forresten.
Har vært på løpetur jeg herlig.