Hvilken PP klaffet det for dere?

BølleFrø05

Forelsket i forumet
Lurer litt på hvor lenge dere prøvde før det klaffet? :)
Jeg sluttet på p-piller i mars for å få kroppen inn i riktig syklus osv til vi skulle starte prøvingen i sep :) vi glapp litt og den satt på første forsøk i aug :P Må nok utsette muntlig eksamen i starten av juni :)

Tok ut p-staven 22. august i påvente av at det kunne ta tid. Fikk EL rundt 1. september og testet positivt 15. september. Litt kjappe vi. :)

Tok ut p-staven 22. august i påvente av at det kunne ta tid. Fikk EL rundt 1. september og testet positivt 15. september. Litt kjappe vi. :)
Heldige dere er!!! Vi strevde i 16 Pp etter vi mista ørlille skatten... så denna her er etterlengta.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆

Vi prøvde i 7 år med denne spiren.
Men med førstemann gikk det på andre forsøk.

Vi prøvde i 7 år med denne spiren.
Men med førstemann gikk det på andre forsøk.
Oi.... og her klager jeg på 16 Pp. Hvordan har dere holdt ut? Og har dere fått no hjelp på veien?

Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.

Oi.... og her klager jeg på 16 Pp. Hvordan har dere holdt ut? Og har dere fått no hjelp på veien?

Vi ga opp flere ganger. Men vi hadde alltid et håp som lå der. Forsøkte IVF og startet adopsjonsprosess. Plutselig gikk det naturlig :)

Vi ga opp flere ganger. Men vi hadde alltid et håp som lå der. Forsøkte IVF og startet adopsjonsprosess. Plutselig gikk det naturlig :)
Så deilige satt helt hjemmelaget da. Jeg rakk akkurat å få beskjed om at hennvisninga vår var kommet... 2 dager etterpå var testen positiv.

Har blitt gravid på 1 og 2 pp hver gang, men har mistet 3 ganger siden januar. Så det føles jo ut som om vi har prøvd veldig lenge...

pp1 :D

Denne spiren satt på pp6 tror jeg.. Men ble gravid både pp2, pp3 og pp4 også, men mista..
Håper denne sitter hele veien.

Har blitt gravid på pp1 alle fire gangene. Hadde sa i graviditet nr 2 og 3 men ble gravid med en gang igjen etterpå hver gang uten at mensen kom først. Har vært skikkelig heldig syns vi!

Klaffet på pp2 etter pille slutt men mistet. Klaffet igjen på pp3, men mistet igjen. Og traff igjen pp4 og nå krysser vi fingre og tær for at den holder seg der denne gangen. :-)

Pp4 denne gangen :-) sist var det pp2.

Sluttet på P-pillene i begynnelsen av juni, og fikk positiv test rundt 28 august :)

Back
Topp