Fredag er siste dag, og mulig det blir den mest hektiske dagen...Det er kjempe skummelt.. Jeg må skravle en del denne uken jeg da.. Komme meg litt på topp. Fredag har jeg planer, så blir lite skravling da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fredag er siste dag, og mulig det blir den mest hektiske dagen...Det er kjempe skummelt.. Jeg må skravle en del denne uken jeg da.. Komme meg litt på topp. Fredag har jeg planer, så blir lite skravling da
Lå ca på 10-13 plass jeg...Det straffa seg ja! Du lå da rimelig høyt oppe på lista før du hadde pause?![]()
God morgen og god mandag!GOD MORGEN JENTER!
Jepp jeg også. Vi lå ganske likt vi toLå ca på 10-13 plass jeg...
Det kommer den nok til å gjøre.. Når de som ligger på 31-40 plass forstår at dette kan de klare blir det fight..Vi må ikke undervurdere noen neiLista kan fort bli anderledes.
God morgen til deg ogsåGod morgen og god mandag!Hva skal du idag? Noen planer?
Ja, men nå er jeg nede på 30!!!Jepp jeg også. Vi lå ganske likt vi to![]()
Det er ikke lovJa det blir for dumt!
Ja, men fra og med 32 plass ligger litt under oss andre. Men frem til 31plass er det ganske jevntDet kommer den nok til å gjøre.. Når de som ligger på 31-40 plass forstår at dette kan de klare blir det fight..
Liker ikke dette! Men skal si admin gjorde lurt i å lage topp 30 liste med premier, det må jo ha generert rimelig mange innlegg på forumet!Ja jeg vet. HJEELP. Jeg har ramla ned til 25 plass. Lå på 10ene i starten, og nå de siste ukene har jeg vært på 20ene plass. Nå er det skjerpings!
Jepp, men brått får de lyst på en av de premieneJa, men fra og med 32 plass ligger litt under oss andre. Men frem til 31plass er det ganske jevnt
Du er fortsatt med da! Men litt tryggere å ligge et par plasser opp?Ja, men nå er jeg nede på 30!!!
Veldig lurt!Liker ikke dette! Men skal si admin gjorde lurt i å lage topp 30 liste med premier, det må jo ha generert rimelig mange innlegg på forumet!![]()
Ett par plasser, ihvertfall!Du er fortsatt med da! Men litt tryggere å ligge et par plasser opp?![]()
Ja ikke sant.... HjeeeelpJepp, men brått får de lyst på en av de premiene![]()
Nei jeg vimer mellom 30 og 27 på hver eneste oppdatering! Bytter plass hele tida!Ikke lett når det er så tett i "bunnen"..
Ja det tenker jeg også. Jeg vil ikke lenger ned!Ett par plasser, ihvertfall!
Og det virker som om det går greit for seg også.Veldig lurt!![]()
Du er nok forbi meg på neste..Nei jeg vimer mellom 30 og 27 på hver eneste oppdatering! Bytter plass hele tida!
Det varer ikke lenge om jeg ikke skravler!Du er safe- foreløpig![]()