Felles skravle 2015

Nå er mannen på tur hjem så da må jeg nok gjøre klar middagen. Dere får kose dere videre. Har koset meg masse med dere i dag... kanskje jeg kikker innom senere i kveld. Men unødvendig med 100 innlegg i dag.... syns dere ikke ;)

Kos deg sammen med mannen :)

Får du oppfølging for å følge med på sårene og elektrolyttene dine da?

Godt du klarer det. :) Jeg synes fortsatt de 6-7 ukene var lenge nok, så jeg gruer meg fryktelig til en ny, og lengre runde, men regner vel egentlig med at det blir innleggelse om jeg blir gravid på nytt og blir dårlig på nytt. Bare det blir baby så er det verdt det. Ja, det gjør fryktelig vondt å spy syre, og kroppen min kastet opp i krameptrekninger som kunne vare i opptil 15 minutter, jeg har aldri opplevd det med annen spy-syke. Mannen ble redd for meg flere ganger, redd for at det var farlig. Hmm.. Heldigvis blir jo de fleste med hyperemesis noe bedre etter uke 15-20-25, selv om de færreste blir helt bra før etter fødsel.
Jeg får oppfølgning og legen min hadde lyst og legge meg inn et par ganger men siden jeg har noen kilo ekstra så synes ikke sykehuset jeg skulle tatt opp plass. Så det gjorde ikke noe at jeg var dehydrert og ikke greide og spise på noen dager. Stakkars mannen min, han var livredd og han måtte hjelpe meg og få i vann og være hjemme fra jobb litt. Jeg bare lå og gråt. Hadde også slike krampegreier. Og når jeg ikke fikk ut foran kom det ut et annet sted. Det værste var vel når jeg skulle til legen og kastet opp nedover hele meg. Da sluttet jeg og gå ut. Dette er rett og slett det værste jeg noen gang har vært med på. Jeg er 24+4 og kaster fortsatt opp og har ikke noen tro på at det gir seg heller.

Jeg får oppfølgning og legen min hadde lyst og legge meg inn et par ganger men siden jeg har noen kilo ekstra så synes ikke sykehuset jeg skulle tatt opp plass. Så det gjorde ikke noe at jeg var dehydrert og ikke greide og spise på noen dager. Stakkars mannen min, han var livredd og han måtte hjelpe meg og få i vann og være hjemme fra jobb litt. Jeg bare lå og gråt. Hadde også slike krampegreier. Og når jeg ikke fikk ut foran kom det ut et annet sted. Det værste var vel når jeg skulle til legen og kastet opp nedover hele meg. Da sluttet jeg og gå ut. Dette er rett og slett det værste jeg noen gang har vært med på. Jeg er 24+4 og kaster fortsatt opp og har ikke noen tro på at det gir seg heller.

Huff! Kjenner følelsen! Kastet opp i 5mnd jeg også, å så begynte det på igjen i 8 mnd :( håper jeg ikke får det slik denne gangen :)

Huff! Kjenner følelsen! Kastet opp i 5mnd jeg også, å så begynte det på igjen i 8 mnd :( håper jeg ikke får det slik denne gangen :)
Håper du slipper det denne gangen :) Det er tøft både psykisk og fysisk!

Back
Topp