ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Nei ikke ennå. Siden jeg har bakt , og alle har smakt på bakstenHar dere spist middag? Evt hva?
Idag blir det bare en form i ovnen med karbonadedeig , hjemmelagd tomatsaus , pasta, grønnsaker og ost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke ennå. Siden jeg har bakt , og alle har smakt på bakstenHar dere spist middag? Evt hva?
Nei ikke ennå. Siden jeg har bakt , og alle har smakt på baksten![]()
Idag blir det bare en form i ovnen med karbonadedeig , hjemmelagd tomatsaus , pasta, grønnsaker og osttar det man har i skapet rett og slett
![]()
Oi! Måtte du til legen da eller?
Takk for det
Kos deg med fotballbesøk![]()
Neida, det ga seg etterhvert. Tok bare litt tid, men fikk heldigvis puste. Svelget som snurpa seg
Hjalp med en tablett med en gang jeg kom hjem![]()
Det var no bra! Legg noen tabletter i vesken din![]()
Jepp...til kl 0430Jobber du natt eller?
Lager nå...litt av altHar dere spist middag? Evt hva?
Haha...regnet med detSkal gjøre så godt jeg kan
Er jo så glad i fotball...hahaha
Absolutt. Skal ikke gå ut uten flere gangerhaha
Nå ligger jeg og sløvern mens mannen rydder litt. ..![]()
Jepp...til kl 0430![]()
Lager nå...litt av alt
Meksikansk gryte, pasta, hvitløksbaguetter, nuggets, kjøttkaker![]()
Er sååå trøtt. Unga sov til 0600 ny tid. Men nå er kl 1545. Egentlig 1645 og jeg er så forbanna trøtt allerede!
Imorgen skal jeg jobbe igjen.
Har døst en times tid på sofaen nå da. Hjelper litt. Tror jegHuff! Da har jeg vært i koma hele dagendu får legge deg tidlig
![]()
Haha...regnet med det
Da kan du jo henge her isteden![]()
Har døst en times tid på sofaen nå da. Hjelper litt. Tror jeg![]()
Egentlig gleder jeg meg til barna skal soveDet pisseregner her og unga har mye energi hører jeg i leken sin i dag
![]()
Må drøye å legge meg noen timer etter de små har lagt seg. Er så deilig med tid alene i sofaen uten mas og kjas![]()
Så godt å kunne ligge å se på det![]()
Luksus. Det må liksom nytes litt førstSkjønner det ja! Det er så godt når man har stuen/tv alene på kveldene![]()