Felles skravle 2015

Vi har kjøpt en ganske gammel leilighet som virkelig ikke var oppgradert, eneste som var fint er badet. Vi har lagt nytt gulv (dratt opp 2 lag meg gammelt gulv pluss teppe), nytt tak og nye vegger i halvparten og rivd hele kjøkkenet pluss en vegg og malt alle rom. Litt av en jobb :p
Da har dere jo vært flinke. Her har vi byttet tak, pusset opp alle soverom og gangene, pluss at kjøkkenet har fått ny gammel innredning ;)

iallefall ikke når 30 plassen ikke rykker fra.

Nei, vi får heller vente og se utover uken, det kan hende en eller annen gir opp/ikke har mulighet. Foreløpig ser det jo ut som 31. plassen er med, mens 32. plassen og nedover henger litt bak.

Nei, vi får heller vente og se utover uken, det kan hende en eller annen gir opp/ikke har mulighet. Foreløpig ser det jo ut som 31. plassen er med, mens 32. plassen og nedover henger litt bak.
Jeg må bare skravle meg i hjel! Ikke kommet så langt for og bli dytta ned.

Ja blir nok ett kjør om å ikke komme på 31. Så lenge jeg holder meg forran ett stykke tror jeg det skal gå bra. Har ca 400 innlegg ned til 30 plassen så det bør holde. Skal mye til at de plutselig øker kjempe mye alle nederste plassene.

Men absolutt verdt det ♡ Det er rart hva som blir en vanesak altså :p

Om det blir baby så er det verdt det. Jeg vet ikke om man kan kalle det vanesak. Jeg gråt flere ganger i uka jeg, fordi det gjorde vondt og var grusomt. Jeg gruer meg veldig til det, men det er jo verdt det om det blir baby. :)

Om det blir baby så er det verdt det. Jeg vet ikke om man kan kalle det vanesak. Jeg gråt flere ganger i uka jeg, fordi det gjorde vondt og var grusomt. Jeg gruer meg veldig til det, men det er jo verdt det om det blir baby. :)
Sånn var jo jeg og i begynnelsen men nå har jeg gjort det siden uke 8/9 og det er 16 uker siden og jeg har vært kjempe deprimert og langt nede pga dette lenge nok nå og bestemte meg rett og slett for at nå er det nok jeg får bare ha med poser og kaste opp om jeg må for jeg orker ikke stenge meg inne lenger. Vondt er det for jeg sliter med at jeg ikke får spist først så har bare masse syre og tilslutt kommer det blod og det resulterer i åpne sår. Over halvveis nå så nå vil jeg kose meg på slutten.

Sånn var jo jeg og i begynnelsen men nå har jeg gjort det siden uke 8/9 og det er 16 uker siden og jeg har vært kjempe deprimert og langt nede pga dette lenge nok nå og bestemte meg rett og slett for at nå er det nok jeg får bare ha med poser og kaste opp om jeg må for jeg orker ikke stenge meg inne lenger. Vondt er det for jeg sliter med at jeg ikke får spist først så har bare masse syre og tilslutt kommer det blod og det resulterer i åpne sår. Over halvveis nå så nå vil jeg kose meg på slutten.

Får du oppfølging for å følge med på sårene og elektrolyttene dine da?

Godt du klarer det. :) Jeg synes fortsatt de 6-7 ukene var lenge nok, så jeg gruer meg fryktelig til en ny, og lengre runde, men regner vel egentlig med at det blir innleggelse om jeg blir gravid på nytt og blir dårlig på nytt. Bare det blir baby så er det verdt det. Ja, det gjør fryktelig vondt å spy syre, og kroppen min kastet opp i krameptrekninger som kunne vare i opptil 15 minutter, jeg har aldri opplevd det med annen spy-syke. Mannen ble redd for meg flere ganger, redd for at det var farlig (krameptrekningene.) Hmm.. Heldigvis blir jo de fleste med hyperemesis noe bedre etter uke 15-20-25, selv om de færreste blir helt bra før etter fødsel.

Nå er mannen på tur hjem så da må jeg nok gjøre klar middagen. Dere får kose dere videre. Har koset meg masse med dere i dag... kanskje jeg kikker innom senere i kveld. Men unødvendig med 100 innlegg i dag.... syns dere ikke ;)

Nå er mannen på tur hjem så da må jeg nok gjøre klar middagen. Dere får kose dere videre. Har koset meg masse med dere i dag... kanskje jeg kikker innom senere i kveld. Men unødvendig med 100 innlegg i dag.... syns dere ikke ;)

Du ligger jo veldig trygt an ja, så det går nok helt fint. :)

Jeg legger meg litt jeg, det pleier å hjelpe. :p

Back
Topp