Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innom kappahl og kjøpte en kaxe dress i str 86. Passer den beste vinter tror dere eller blir den liten? Klarte ikke å la være for den kostet 150kr (opprinnelig 799).
Eldstemann brukte dress str 86 vinteren da han ble 2 år(født mars 2012). Så jeg vil tro at den kan brukes neste vinterVar innom kappahl og kjøpte en kaxe dress i str 86. Passer den beste vinter tror dere eller blir den liten? Klarte ikke å la være for den kostet 150kr (opprinnelig 799).
Så flott. Det står jo at str 80 er 1-1,5 år og 86 er 1,5-2 år. Storebroren er født i november og hadde str 92 andre og tredje vinteren, altså da han var 2 og 3 år. Men jeg kjøper ytterklær ekstra store så de holder i to år heheEldstemann brukte dress str 86 vinteren da han ble 2 år(født mars 2012). Så jeg vil tro at den kan brukes neste vinter
Edit: og det var samme merket, kaxe![]()
I år har vi vinterdressen etter storebror i str 80 (reima) og han var 4 mnd eldre sin første vinter. Så 86 er nok alt for stort for mi jente denne vinteren. Passer sikkert best i sommer og høst og knapp til vinteren kanskjeEg har kjøpt 80/86 til i år og forventar at det er nok i det minste laget til neste vinter.
Jaja den var så billig så om den blir litt knapp holder den sikkert fram til jul og så får jeg kjøpe en større på nyåret som holder året etter ogsåMin 2 (blir 2 i november) åring bruker 92-98 nå i år, så tror den enten passer akkurat eller så blir den muligens bittelitt liten.
Var innom kappahl og kjøpte en kaxe dress i str 86. Passer den beste vinter tror dere eller blir den liten? Klarte ikke å la være for den kostet 150kr (opprinnelig 799).
Mine unger er ikke så store - naturlig nok siden vi foreldre er småHadde ikke passet mine barn. Her trengs nok str 92 for at det skal passe godt nok til at hun kan bruke den i bhg neste vinterNoen dresser er jo litt store i str, så det kan jo hende, men vet at det ville blitt for smått til min.
Hun ligger på streken under midtstrekenTror det kan gå, jenter er ofte litt mindre enn gutter også. Hvordan ligger hun an på vekstkurven? Er vel som regel lengden som har mest å si for klesstr