Lørdag 25.!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva gjør dere i dag ?
Rolig formiddag hjemme her!
Kino med eldstemann og bytur etterhvert
 
Morn! Du vet jo allerede hva vi skal da :p

Mannen skal korrekturlese for meg, og jeg skal gjøre noen endringer etter veiledning i går. Så Hermine skal til mommo idag :)

Hun har gledet seg i flere dager og er SÅ klar. Jeg må bare få spist og kledd på meg selv så skal vi dra.

Må også få handlet noen julegaver som jeg skal sende med pappa til Lofoten i morgen, han er på gjennomreise etter å ha vært i bestefars 90-årsdag :)
 
Morn! Du vet jo allerede hva vi skal da :p

Mannen skal korrekturlese for meg, og jeg skal gjøre noen endringer etter veiledning i går. Så Hermine skal til mommo idag :)

Hun har gledet seg i flere dager og er SÅ klar. Jeg må bare få spist og kledd på meg selv så skal vi dra.

Må også få handlet noen julegaver som jeg skal sende med pappa til Lofoten i morgen, han er på gjennomreise etter å ha vært i bestefars 90-årsdag :)
Høres ut som en produktiv dag i vente på dere =)
Og så koselig for Hermine å dra til mommo!
Jeg har googlet bilder av lure ikea-løsninger til barnerom og kunne sikkert sittet i timesvis for å se på resultatene :p
 
Så koselig med kino :D åssen film skal dere se?


Så gøy for Hemirne å få være med mommo :D og flink du er som ordner med julegaver :) her er det så mange bursdager om høsten at om det blir noe gaver, så blir det til det :p


Vi har vel egentlig ikke noen faste planer idag :) men jeg fikk høre at broren til sambo snart blir pappa for første gang! Dama hans ligger med rier nå..og jeg er så spent :D 3 dager over termin og hun har ventet lenge på at noe skulle skje :p

1414225901383.jpg
1414225910891.jpg

Fullt alvor i leken mellom "Elsa" og "Kristoffer" :p
1414225921531.jpg
1414225929982.jpg
 
Så koselig med kino :D åssen film skal dere se?


Så gøy for Hemirne å få være med mommo :D og flink du er som ordner med julegaver :) her er det så mange bursdager om høsten at om det blir noe gaver, så blir det til det :p


Vi har vel egentlig ikke noen faste planer idag :) men jeg fikk høre at broren til sambo snart blir pappa for første gang! Dama hans ligger med rier nå..og jeg er så spent :D 3 dager over termin og hun har ventet lenge på at noe skulle skje :p

Vis vedlegget 84632
Vis vedlegget 84633

Fullt alvor i leken mellom "Elsa" og "Kristoffer" :p
Vis vedlegget 84634
Vis vedlegget 84635
Så fine unger :)

Her har 8 nære familiemedlemmer bursdag mellom 14.oktober-16.desember :eek: Blir ikke store sakene på hver for å si det sånn :p 100kr/pers ca!

Men måtte handle julegaver også nå, for å spare 200kr i porto liksom. Men bruker bare 60-70kr/pers på julegaver, så det går helt greit. Må bare bruke mastercard da :p

Så spennende med fødsel :)
 
Så fine unger :)

Her har 8 nære familiemedlemmer bursdag mellom 14.oktober-16.desember :eek: Blir ikke store sakene på hver for å si det sånn :p 100kr/pers ca!

Men måtte handle julegaver også nå, for å spare 200kr i porto liksom. Men bruker bare 60-70kr/pers på julegaver, så det går helt greit. Må bare bruke mastercard da :p

Så spennende med fødsel :)
Mange her og fra 3/10. 7 stk.... og jul :p
 
Anita : så spennende med fødsel :)
Vet de hva det blir?
Så søte barn du har :)

Marian87 : håper H får en fin dag hos mormor. Lykke til :)

Tea; hvilken film blir det? Kos dere masse :)
 
Vi har vært i Norge, nærmere bestemt Hankø (ved Fredrikstad).. Kjøpt varme fiskekaker fra fiskebutikken, rundstykker og drikke :)
Kost oss masse :)

Snart skal det ryddes og vaskes her.. la oss 20.30 igår haha. Tar visst på å flytte :p
 

Vedlegg

  • 1414236211890.jpg
    1414236211890.jpg
    60,4 KB · Visninger: 13
Så fine unger :)

Her har 8 nære familiemedlemmer bursdag mellom 14.oktober-16.desember :eek: Blir ikke store sakene på hver for å si det sånn :p 100kr/pers ca!

Men måtte handle julegaver også nå, for å spare 200kr i porto liksom. Men bruker bare 60-70kr/pers på julegaver, så det går helt greit. Må bare bruke mastercard da :p

Så spennende med fødsel :)

Takker :D <3

Nesten som her da! Er 9 stk med meg som har bursdag i september/oktober! Og nå blir det jo født enda en:eek::p haha.. men var ikke alle som fikk gaver denne gangen pga økonomien! Ble bare søstrene mine og sambo, Liana og Leoh ;)
 
Anita : så spennende med fødsel :)
Vet de hva det blir?
Så søte barn du har :)

Marian87 : håper H får en fin dag hos mormor. Lykke til :)

Tea; hvilken film blir det? Kos dere masse :)

Ja jeg sitter bare å venter på bilde jeg nå :p haha.. det blir en gutt :)
 
Vi har vært i Norge, nærmere bestemt Hankø (ved Fredrikstad).. Kjøpt varme fiskekaker fra fiskebutikken, rundstykker og drikke :)
Kost oss masse :)

Snart skal det ryddes og vaskes her.. la oss 20.30 igår haha. Tar visst på å flytte :p

Åh det var et fint bilde av dere:D

Maten høres god ut.. typisk sånt jeg og sambo kjøper når vi er på farta.. haha.. bare at vi kjøper fiskeburger, karbonade eller lunsjkake o.l på butikker med varmdisk :D er så godt!

Ja det var tidlig kveld! Godt å kunne være trøtt nok til å legge seg så tidlig da :)
 
Jeg fikk kjøpt den svæææære eska med Duplo til Hermine, som dere fikk snap av :p :) Nedsatt fra 899kr til 585kr, grei deal!

Den skal hun få fordelt utover desember som kalender, og en bil med løve på julaftens morra. Så blir det julegaven fra oss i år. Hun er jo enda så liten så blir jo ikke å ense at gaven fra oss er så "liten" ;) :p :D

Syntes det er kjekt å gi en kalender hvor hun kan samle opp å ha nytte av tingene hun får, ikke bare dilldall som blir kastet etter desember ;)

ImageUploadedByBV Forum1414240678.986855.jpg
 
Vi har vært i Norge, nærmere bestemt Hankø (ved Fredrikstad).. Kjøpt varme fiskekaker fra fiskebutikken, rundstykker og drikke :)
Kost oss masse :)

Snart skal det ryddes og vaskes her.. la oss 20.30 igår haha. Tar visst på å flytte :p
Så koselig bilde :)

Deilig å slappe av litt også, midt i flyttinga!

Er så glad nå for at det ikke ble noe av huskjøp og flytting akkurat nå :p
 
Jeg fikk kjøpt den svæææære eska med Duplo til Hermine, som dere fikk snap av :p :) Nedsatt fra 899kr til 585kr, grei deal!

Den skal hun få fordelt utover desember som kalender, og en bil med løve på julaftens morra. Så blir det julegaven fra oss i år. Hun er jo enda så liten så blir jo ikke å ense at gaven fra oss er så "liten" ;) :p :D

Syntes det er kjekt å gi en kalender hvor hun kan samle opp å ha nytte av tingene hun får, ikke bare dilldall som blir kastet etter desember ;)

Vis vedlegget 84670

Å jeg er så enig med deg når det kommer til kalender! Syns så mange bare kjøper skrot for å fylle den med:eek: ofte ting som er interessant bare med engang:confused:

Jeg kommer også til å bruke duplo i flere av lukene :) mulig jeg vil begynne å kjøpe "lego friends" til Emira :) og kansje smokk til Liana, små godterier, pepperkakeformer om vi skal bake pepperkaker osv :D
 
Så koselig bilde :)

Deilig å slappe av litt også, midt i flyttinga!

Er så glad nå for at det ikke ble noe av huskjøp og flytting akkurat nå :p
Takk.
Må ta en pust i bakken :)
Ungene leker ute i godværet med K.
Jeg har skrubba hele trappa etter maling... gøy ;-)
Nå la jeg meg på sofaen hehe...
Ja, vær glad for det nå. Masse mas og stress hehe :)
 
Phu for en dag!
Tar en time out på sofaen med ungene mens mannen lager burger til oss. Litt snop og tv etter det, så skal ungene i seng. Ganske kjapt :p
 
Stille her idag.... har landet på sofaen. .. blir nok tidlig kveld idag og :)
Ungene sovna 18.45 :)
 
Jeg skal på nattevakt kl 10 og skulke egentlig til butikken for å handle mat til imorgen og inatt siden det er søndag imorgen. Men kommer meg ikke opp av sengen engang. Er så hjemkjær :p hehe
 
Stille her idag.... har landet på sofaen. .. blir nok tidlig kveld idag og :)
Ungene sovna 18.45 :)

Deilig å lande på sofan :D skal det etterhvert jeg å..men må først lage klar vårruller som vi skal ha til middag imårra, siden vi får besøk :)
 
Back
Topp