Lørdag 25.!

Deilig å lande på sofan :D skal det etterhvert jeg å..men må først lage klar vårruller som vi skal ha til middag imårra, siden vi får besøk :)
Oooh, vårruller er SÅ godt :rolleyes: Men så mye arbeid :p

Hva har du i de? Frityrstekt eller?

Er babyen født?
 
Phu for en dag!
Tar en time out på sofaen med ungene mens mannen lager burger til oss. Litt snop og tv etter det, så skal ungene i seng. Ganske kjapt :p
Var de i seng allerede når snop snappen ble sendt? :eek: :p

Hermine sov bare en time hos mamma i formiddag, hadde ikke tid til mer :p Satser på at hun tar igjen en time i natt da, så ikke dagen starter så altfor tidlig i morgen etter at klokka er stilt :confused:
 
Var de i seng allerede når snop snappen ble sendt? :eek: :p

Hermine sov bare en time hos mamma i formiddag, hadde ikke tid til mer :p Satser på at hun tar igjen en time i natt da, så ikke dagen starter så altfor tidlig i morgen etter at klokka er stilt :confused:
Nei, T la seg nå og Lillebror sovnet for 30 minutter siden.
Minsten er ikke helt i form. Har blitt ganske tett - igjen - og er litt varm :(
Merker dere godt når Flutide-medisinen er tom?
 
Vårruller er digg ♡
Er det vanskelig? Kjedelig å begynne med det nå?

Det er veldig godt :) ikke vanskelig, men tar tid! Og veldig kjedelig å begynne nå:p men bedre å ha det klart så jeg slipper å lage det imårra mens besøket er her :)
 
Nei, T la seg nå og Lillebror sovnet for 30 minutter siden.
Minsten er ikke helt i form. Har blitt ganske tett - igjen - og er litt varm :(
Merker dere godt når Flutide-medisinen er tom?
Huffda, stakkars liten :(

Ja. Jeg synes det er lett å merke. Vanligvis sier det "sht-sht" når vi sprayer mens når den er tom sier det bare "pfff" :p Er jo trykkgass inni der, så den blir veldig slapp når den er tom ;)
 
Det er veldig godt :) ikke vanskelig, men tar tid! Og veldig kjedelig å begynne nå:p men bedre å ha det klart så jeg slipper å lage det imårra mens besøket er her :)
Ja, det er sant...
Litt kjipt å bruke kvelden på det :-(
Bruker du oksekjøtt i?
 
Oooh, vårruller er SÅ godt :rolleyes: Men så mye arbeid :p

Hva har du i de? Frityrstekt eller?

Er babyen født?

Ja vet :D kjempe godt :) tar tid å lage ja:( så derfor jeg gjør det nå istedenfor å gjøre det mens vi har besøk :)

Idag har jeg i kyllingkjøttdeig, løk, paprika, purre og gulrot :) og velger å steke de i ovnen siden det er litt sunnere :p ellers smaker det best når de er fritert syns jeg :)

Babyen har ikke kommet enda! Sambo snakket med broren sin kl 19 og da hadde hun bare 5 cm åpning :( sist dem pratet var kl 10 og da hadde hun 4 cm:eek::(
 
Ja, det er sant...
Litt kjipt å bruke kvelden på det :-(
Bruker du oksekjøtt i?

Ja, men kuttet opp grønnsaker istad da hvertfall :) hehe.. idag bruker jeg kyllingkjøttdeig.. men har også brukt både svin og okse ;)
 
Ja vet :D kjempe godt :) tar tid å lage ja:( så derfor jeg gjør det nå istedenfor å gjøre det mens vi har besøk :)

Idag har jeg i kyllingkjøttdeig, løk, paprika, purre og gulrot :) og velger å steke de i ovnen siden det er litt sunnere :p ellers smaker det best når de er fritert syns jeg :)

Babyen har ikke kommet enda! Sambo snakket med broren sin kl 19 og da hadde hun bare 5 cm åpning :( sist dem pratet var kl 10 og da hadde hun 4 cm:eek::(
Oi, det gikk veeeeldig sakte må jeg si :oops: Håper de evt setter inn tiltak/vurderer ks før hun og babyen blir helt utslitt!

Lurt å steke i ovnen, da får man jo stekt mye flere samtidig også! :)

Har du noe kryddermiks i eller?
 
Huffda, stakkars liten :(

Ja. Jeg synes det er lett å merke. Vanligvis sier det "sht-sht" når vi sprayer mens når den er tom sier det bare "pfff" :p Er jo trykkgass inni der, så den blir veldig slapp når den er tom ;)
Jeg synes de to siste vi har hatt har vært så vanskelige å tolke :p men de har jo 120 doser, så ca en måned holder de vel da!
 
Feber igjen på Wael. 5 dager feberfri.... og 39 nå, og frøys og var varm og utilpass....
Slitsomt med feber :-(
 
Får besøk av kusinen min og tremenningen til barna i morgen. Hun er 12.
Lenge siden vi har møtt de, så det blir hyggelig :)

Planer for i morgen dere da? :)
 
Jeg synes de to siste vi har hatt har vært så vanskelige å tolke :p men de har jo 120 doser, så ca en måned holder de vel da!
Ja, de skal jo holde 30 dager!
 
Oi, det gikk veeeeldig sakte må jeg si :oops: Håper de evt setter inn tiltak/vurderer ks før hun og babyen blir helt utslitt!

Lurt å steke i ovnen, da får man jo stekt mye flere samtidig også! :)

Har du noe kryddermiks i eller?

Ja stakkars :( hun fikk epidural da hvertfall.. men dem har også ks som et alternativ nå ;) hun begynte med rier i natt:(

Ja er mer effektivt å steke i ovnen :D
Nei jeg prøvde meg heller på å mikse med div krydder jeg hadde stående :p vet ikke åssen kryddermiks som passer..vandt med at mamma bruker salt og pepper bare :p hehe
 
God bedring til Wael og Eskil! :( så kjipt med sykdom og feber!!
 
Ja stakkars :( hun fikk epidural da hvertfall.. men dem har også ks som et alternativ nå ;) hun begynte med rier i natt:(

Ja er mer effektivt å steke i ovnen :D
Nei jeg prøvde meg heller på å mikse med div krydder jeg hadde stående :p vet ikke åssen kryddermiks som passer..vandt med at mamma bruker salt og pepper bare :p hehe
Jeg har laga det en gang, og da kjøpte jeg noe (kinesisk?) kryddermiks på innvandrerbutikken. Og så brukte vi østerssaus tror jeg...og søt soyasaus!

Har du noe nudler inni?

Huff, stakkars, håper babyen blir født snart! Ikke bra at det har gått 12 timer på 1cm...er vel vanlig med 1-2 timer per 1cm åpning.
 
Back
Topp