Hverdagsservise

Skulle vel hatt ett fullstendig hverdagsservise... men neida... hist og pist...

Vi har helt hvitt porselen fra IKEA :P

49kr for 4 fat eller noe sånt :)

Har bryllupsservise også da, men det koster 250kr/fat så det brukes IKKE til hverdags :P

Vi har dette servise fra IKEA ImageUploadedByBV Forum1414173037.027460.jpg
6 av hver av dette som blir brukt til hverdags, 298kr mener jeg det var for det. Også har vi Victoria servise fra firkløvern som brukes når det er fint besøk :)
ImageUploadedByBV Forum1414173129.251377.jpg

vi har sina fra porsgrunn til finservise.. og så har jeg et kaffeservise, de brune veldig dekorerte som vises på bildet.

Har nettopp begynt å samle på hverdagsservise, og i og med at finservise er hvitt med sølv så ville jeg ha litt farge på hverdagsservise. Det er et ensfarget beige fra perfect home. har bare 4 middagstallerkner og 4 skåler enda.
http://websta.me/p/799882492353346604_1481984510

Jeg har fullt servise fra coop. Hvitt med svarte blomster. Mener på de selger det enda i både frokosttallerken, kaffekopper, dyptallerken og middagstallerken :)

Färgrik fra IKEA her og, i hvitt. Syns det er greit å ha et servise som det er både lett og billig å kjøpe deler til om noe skulle gå i stykker, i tillegg til at jeg liker det veldig enkle designet. Elsker de dype tallerknene f.eks., de er SVÆRE :D

Har hverdagsservise fra Pillivuyt og liker det veldig godt nettopp fordi det er helt enkelt og hvitt. Her er ett eksempel på tallerken: Pillivuyt.jpg . Har kaffekopper, krus, asjetter, tallerkner, lasagneform, annen ildfast form, fat samt diverse annet i samme merke. Veldig anvendelig og holder seg godt. Har ønsket meg over litt tid.

Jeg har fullt servise fra coop. Hvitt med svarte blomster. Mener på de selger det enda i både frokosttallerken, kaffekopper, dyptallerken og middagstallerken :)

Det har vi også, veldig fornøyd med det og kjekt å bytte ut om noe knuses/ødelegges. De har det i hvertfall på den Obs som er nær oss enda.

Ikea, jeg knuser så mye at jeg nekter å ha noe dyrt!

Jeg samler på ulike tallerkener, og vil helst kun ha en av hver. Samler fra loppis og Fretex. :)

Vi hadde alt av finservice når vi giftet oss, så vi fikk rosendahl til bryllupet. Det blir brukt som hverdagsservice:)

Har ikke vært så veldig nøye på det med servise og sånn egentlig :P Vi har litt sånn og litt sånn og det funker helt greit. Men skal jo innrømme det, at det hadde jo vært fint å hatt et helt sett som hører sammen :)

Vi bruker rosendahl

Sverger til IKEA vi ;)

Vi har ett enkelt ett fra Coop obs tror jeg. Har bare 4 av hver, men har fått 12 djupe og vanlige fra porsgrund pluss noe serveringsboller osv i julegaver. Vis vedlegget 84502

Denne fra pp har jeg og som finservice :-) liker den. Fikk noe av min far når han flyttet inn med samboeren,for de fikk litt dobbelt opp. Jeg bor i Skien,så dro til fabrikkutsalget til pp, og fikk god pris på resten av serien. Så har alt jeg trenger der. Vi har litt forskjellig på hverdags, men gidder ikke oppgradere ennå...

Back
Topp