Hvor har du kjøpt ammetoppen/genseren din? Om du har kjøpt på nett, har du link? Er den god? Syns det er så mange kjipe ammeklær 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drar du opp genseren da?Her har jeg gitt opp å finne pene ammegensere så bruker bare vanlige gensere med ammesingletter under![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja jeg bare drar opp eller ned ettersom hvor vid den er i halsen, syns ikke det gjør noe så lenge jeg har singler under så jeg slipper å blotte magen heltDrar du opp genseren da?Det var i grunn ikke så dumt. Jeg har en ammegenser men den er så gjennomsiktig! Nå finner jeg den ikke igjen heller da så
![]()
Her har jeg gitt opp å finne pene ammegensere så bruker bare vanlige gensere med ammesingletter under![]()
Ja det er nettopp ute av huset jeg tenker på.. Jeg har veldig få topper/gensere jeg kan dra ned, og jeg føler ikke så veldig for å sitte offentlig og dra opp hele magenHar verken ammesingletter eller ammetopper jeg! Drar opp og ned ettersommå bare planlegges litt hvilke klær man har på ute av huset
![]()
Ha ha da er man jo like langt! Æsj også jeg som tenkte meg på hm idag for å kjøpe meg no singletter.Kjøpte to ammetopper på h&m, men de er jo like vanskelige som med vanlig gensere jo! ..nesten lettere å bare dra opp genseren da jo..
Ja, jeg nå nok kjøpe meg flere cardigans! ^^Samme her! 2-pakk ammesingletter fra H&M i hvit og sort funker med dr fleste klærGreit å kunne ha på seg sine vanlige klær igjen!
Min favoritt er ammesinglet + ullsinglet som jeg drar opp + cardigan![]()
Her har jeg gitt opp å finne pene ammegensere så bruker bare vanlige gensere med ammesingletter under
Fornøyd med det fra Boob? Det ser ikke rart ut?Ammebher fra Lindex, 2 kjoler fra BikBok som jeg har modifisert litt, så har jeg gensre, sigletter, tskjorter og hoodies fra Boob![]()
Singlet under litt romslig genser! = genser opp, singlet dras ned under puppenJa det er nettopp ute av huset jeg tenker på.. Jeg har veldig få topper/gensere jeg kan dra ned, og jeg føler ikke så veldig for å sitte offentlig og dra opp hele magen![]()
Fornøyd med det fra Boob? Det ser ikke rart ut?![]()
Ja, jeg nå nok kjøpe meg flere cardigans! ^^
Kjøpte meg ammesingletter på HM idag også fant jeg en perfekt genser på lindex i min jakt på cardigan. Så får jeg bare prøve meg frem og se!![]()