Ammetopp

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvor har du kjøpt ammetoppen/genseren din? Om du har kjøpt på nett, har du link? Er den god? Syns det er så mange kjipe ammeklær :P

Her har jeg gitt opp å finne pene ammegensere så bruker bare vanlige gensere med ammesingletter under :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har jeg gitt opp å finne pene ammegensere så bruker bare vanlige gensere med ammesingletter under :)

Drar du opp genseren da? :) Det var i grunn ikke så dumt. Jeg har en ammegenser men den er så gjennomsiktig! Nå finner jeg den ikke igjen heller da så :P

Har verken ammesingletter eller ammetopper jeg! Drar opp og ned ettersom :p må bare planlegges litt hvilke klær man har på ute av huset ;)

Kjøpte to ammetopper på h&m, men de er jo like vanskelige som med vanlig gensere jo! ..nesten lettere å bare dra opp genseren da jo..

Drar du opp genseren da? :) Det var i grunn ikke så dumt. Jeg har en ammegenser men den er så gjennomsiktig! Nå finner jeg den ikke igjen heller da så :P
Ja jeg bare drar opp eller ned ettersom hvor vid den er i halsen, syns ikke det gjør noe så lenge jeg har singler under så jeg slipper å blotte magen helt :-p

Samme her! 2-pakk ammesingletter fra H&M i hvit og sort funker med dr fleste klær :) Greit å kunne ha på seg sine vanlige klær igjen!

Min favoritt er ammesinglet + ullsinglet som jeg drar opp + cardigan :)

Jeg har bare kjøpt et par ammesingletter som jeg bruker under andre luftige topper. Også har jeg tre gensere med ammefunksjon, men har ikke prøvd ut de enda :P De sitter så tettsittende rundt magen :P

Har verken ammesingletter eller ammetopper jeg! Drar opp og ned ettersom :p må bare planlegges litt hvilke klær man har på ute av huset ;)
Ja det er nettopp ute av huset jeg tenker på.. Jeg har veldig få topper/gensere jeg kan dra ned, og jeg føler ikke så veldig for å sitte offentlig og dra opp hele magen :P

Kjøpte to ammetopper på h&m, men de er jo like vanskelige som med vanlig gensere jo! ..nesten lettere å bare dra opp genseren da jo..
Ha ha da er man jo like langt! Æsj også jeg som tenkte meg på hm idag for å kjøpe meg no singletter.

Samme her! 2-pakk ammesingletter fra H&M i hvit og sort funker med dr fleste klær :) Greit å kunne ha på seg sine vanlige klær igjen!

Min favoritt er ammesinglet + ullsinglet som jeg drar opp + cardigan :)
Ja, jeg nå nok kjøpe meg flere cardigans! ^^

Ammebher fra Lindex, 2 kjoler fra BikBok som jeg har modifisert litt, så har jeg gensre, sigletter, tskjorter og hoodies fra Boob :)

Ammebher fra Lindex, 2 kjoler fra BikBok som jeg har modifisert litt, så har jeg gensre, sigletter, tskjorter og hoodies fra Boob :)
Fornøyd med det fra Boob? Det ser ikke rart ut? :)

Jeg bruker singlet og cardigan. Knepper opp cardigan og drar ned singleten. Eventuelt holder øverste knappen på cardiganen lukket når jeg er ute blant folk. Har også tre-fire mammatopper fra HM som jeg fortsatt bruker. De har nemlig knapper foran. Under de toppene bruker jeg eventuelt ammesinglet, men foretrekker ammebh siden puppene havner så "sammen på midten" i ammesingletene.

Jeg bruker også singlet og cardigan. Fungerte godt sist:) vil jeg pynte meg mer bruker jeg en bluse med knapper over singleten.

Kjøpte meg ammesingletter på HM idag også fant jeg en perfekt genser på lindex i min jakt på cardigan. Så får jeg bare prøve meg frem og se! :)

Back
Topp