Drammen har blitt en flott by!![]()
Enig med deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drammen har blitt en flott by!![]()
Ja det med "god morgen" har jeg fått med megSer du har fått svar allerede.Man kan taes for spamming om man skriver ett eller bare noen få ord, eller en eller bare noen få smileyes. Dersom det er tydelig at det er kun for å generere flere innlegg. Så vi er litt forsiktige med ett-ords-innlegg.
Dessuten har det blitt presisert at det å quote f.eks. 10 stykker på rad for å skrive "God morgen" til alle sammen som har kommet før en selv, det er også spamming - da kan man multi-quote. Så lurt å tenke at hver melding man sender har en egen beskjed.![]()
Kjempe spennende!! Og ikke lenge til!Ja, i overkant spennende om du spør meg.
De har lagt mye tid og penger i å endre på byenEnig med degVar sikkelig Harry by før, men kommunen har virkelig gjort sitt for å endra på det
Veldig flott, og ikkje så bråkete som mangen andre byar
![]()
Oi sprøtt!!Hihi tror ikke jeg hadde klart det som gravid, men skal prøves ut
![]()
Hjelpes, så langt nede har jeg ikke vært denne mnd...Oppdatert 10:52
6. Kengu: 2054 (171 %)
11. Liisjja: 1854 (155 %)
12. Huleboer!: 1794
14. Mars2015: 1709
20. trinebeth: 1498
19. Mirell: 1495 (125 %)
21. Molly: 1430
23. Lovebelly: 1388
24. Lykkeliten: 1377
25. Twinkle: 1335
26. Sara: 1331
27. Fiona84: 1308
28. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 1291
30. FruJohnsen: 1077 (ligger 48 innlegg foran 31. plassen)
50. Plomme: 575
60. Lilla86: 426
30. plassen har 1077 (90 %)
31. plassen har 1029
35. plassen har 904
40. plassen har 759
100. plassen har 223
Når denne dagen er over har det gått 74 % av oktober, tilsvarende 890 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 35 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå har 30. plassen ca 49 innlegg i snitt per dag (1077/22 dager), tilsvarende omtrent 1520 innlegg etter 31 dager.
Å det er jo så spennendeHan er som meg han da... Jeg leser heller ikke så mye bøker...
Heisann og hoppsann !Hei hå alle saman!Håpar alle har ein finfin torsdag kveld :-D
Ha ha kaldt ved elva vettu!![]()
SemigrovtLoff eller grovbrød?
Oi haha crazyMannen min har vel aldri lest en eneste bok han
Jeg elsker å lese, men ringenes herre bøkene har jeg ikke fått lest
![]()
Ja vi har faktisk vurdert maraton vi ogsåNæ. Det går jo bare når man føler seg frisk og opplagt selvfølgelig. Og det er jo best i selskap med andre som er like interessert. Vi hadde også mobilforbud og så tok vi vel 30 minutter pause mellom hver film for å strekke på bena, trekke frisk luft og eventuelt gjøre klart mat. Jeg synes det var kjempegøy jeg da. De har jo hatt maraton på Colosseum kino også!
Hehe, det skjønner ikke jeg hellerÅ det er jo så spennendeMannen kan ikke forstå hvorfor jeg ikke heller vil se film
![]()
Hobitten har jeg lest da, den er kjempe bra! Alle harry potter bøkene har jeg lest flere ganger. Ringenes herre bøkene starta jeg på engang (altså bok 1), men kom meg aldri gjennomOj. De burde du lese. De bøkene har jeg lest flere ganger, både på norsk og engelsk. Kommer til å lese dem på norsk for barna mine, men først Hobbiten. Den er mer barnevennlig og er jo egentlig starten på eventyret også.
Så bra. Hva het det?SemigrovtVar veldig godt! Ikke prøvd det brødet før!
Ja jeg gjør detOg fallerallera!
Kosar du deg?![]()
Ja vi har faktisk vurdert maraton vi ogsåHøres veldig gøy ut. Ja har hørt de har arrangert maraton på colosseum!