Min dagbok <3

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Sitter på jobb og tenker å tenker.. når skal jeg fortelle sjefen det? er jo bare vikar med kontrakt ut september. skal jeg holde meg til jeg vet om jeg får mere jobb, eller si det med en gang?

Er et nydelig vær i dag, og gleder meg max til å dra hjem fra jobb. Først må guttungen hentes i barnehagen, og så kjører vi den 25 km lange veien hjem :)
 
Eg er vikar til august å har ikke sagt noe for eg har mulighet for videre vikariat. Som eg trenger nå.
 
Tror ikke jeg kommer til å si noe på enda en stund.
MEN min kjære svigermor jobber også her, så vi fortalte henne i går at vi venter en til, og da fikk jeg samtidig rådført meg litt angående dette her.. hun sier at de ikke har lov til å ta en beslutning basert på svangerskap. De har før hatt vikar for vikaren, så hun sa at det kom til å gå bra uansett. De kan ikke si at jeg ikke får videre jobb bare fordi at jeg er gravid.

Så jeg ble litt letta da :)
 
Jobbe jobbe jobbe. Sitter med kaffekoppen i handa og bare venter på at jeg skal få en telefon eller noe.
Begynner å synke inn på meg at jeg er gravid igjen!
Sist tok det 9 mnder med prøving, nå hadde jeg en mens etter p-pilleslutt.

Så denne gangen tok vi det helt med ro, ikke hadde vi sex på bestemte tidspkt, bare når vi selv ville det.

Så jeg er superletta :D dette gleder jeg meg til <3
 
Og på tirsdag skal vi til legen for første gang :D :Heartred
 
Bare 5 korte dager igjen til jeg er 12+0 :) Og nøyaktig denne dagen tar jeg FERIE :D har jobbet som en HELT de siste mndene med 2 jobber, skolegang pluss en 2åring og gubbe som jobber mye natt og kveld.

Nå fortjener jeg ferie :D

Ikke nok med det, men på fredag skal vi på kontroll. Dette blir da andre kontroll. Var i uke 6 også, på grunn av at jeg skulle ta kreftprøve av livmorhals i uke 8. Så legen min ville at vi skulle møtes en dag før ferien for å se på prøveresultatet :) Håper det ser bra ut. Forrige prøve så heldigvis fin ut, etter mange prøver som ikke så like fin ut. Er bare 23 år gammel, så er litt skummelt at jeg må ta sååå mange prøver som alltid viser noe.

MEN, tirsdag skal jeg å prøve brudekjole :D
Skal gifte meg til neste år ca et halvt år etter den nye bebisen kommer :D

Mye å se frem til nå ! :)
 
Nest siste arbeidsdag over om 20 min. Teller timer nå! 4 timer igjen i morgen så har jeg 3 fine uker med guttene mine å se frem til :)

Var på kontroll hos legen i dag. Har fått urinveisinfeksjon for 1. gang i hele mitt liv. Slapp til og med unna sist svangerskap, så klarer jeg å få det SÅ tidlig denne gangen.

Jaja :p

Klarte ikke å finne hjertelyd, så det får vi vente med.

Og forresten, jeg fant drømmekjolen i går :D
Fikk med meg kjole, slør, smykke, øredobber, belte til å ha i livet og underskjørt og kjolepose for bare 5500,-! Helt utrolig :D de hadde vel og merke opphørssalg på hele brudesalongen, så fikk 70 % på alt utenom kjoleposen og underskjørtet. Weee :D
 
Kom til å tenke på at jeg kanskje må oppdatere denne også, i tilfelle noen faktisk lurer :p

Skrev i siste innlegg at jeg ikke klarte å finne hjertelyd. Det var ikke så rart, i og med at fosteret ikke var i live. I uke 12 hadde jeg en MA. Det var en utrolig kjip start på ferien. Jeg måtte ta tabletter for å få dette ut. Det var helt grusomt, vondt og MYE MYE blod. Tør ikke tenke på de som mister lengre ut i sv.skapet...

Dagen før vi dro på ferie to jeg "aborten"
Vi dro dagen etter fordi blødningene hadde avtatt en del, så da fikk vi klarsignal fra gyn om at vi kunne dra.


Vi skal som sagt gifte oss i august 2015. Så vi ville vente til etter det med å prøve på en til.

Fikk mensen som normalt nøyaktig 1 mnd etter aborten, dvs 1 sep.

Jeg ventet da mensen 1 okt igjen. Men, den kom ikke :p

Så nå sitter jeg her å er gravid igjen :p snart 8 uker på vei :)

Håper det går fint denne gangen.

Ville bare oppdatere dere litt :) :)
 
Kom til å tenke på at jeg kanskje må oppdatere denne også, i tilfelle noen faktisk lurer :p

Skrev i siste innlegg at jeg ikke klarte å finne hjertelyd. Det var ikke så rart, i og med at fosteret ikke var i live. I uke 12 hadde jeg en MA. Det var en utrolig kjip start på ferien. Jeg måtte ta tabletter for å få dette ut. Det var helt grusomt, vondt og MYE MYE blod. Tør ikke tenke på de som mister lengre ut i sv.skapet...

Dagen før vi dro på ferie to jeg "aborten"
Vi dro dagen etter fordi blødningene hadde avtatt en del, så da fikk vi klarsignal fra gyn om at vi kunne dra.


Vi skal som sagt gifte oss i august 2015. Så vi ville vente til etter det med å prøve på en til.

Fikk mensen som normalt nøyaktig 1 mnd etter aborten, dvs 1 sep.

Jeg ventet da mensen 1 okt igjen. Men, den kom ikke :p

Så nå sitter jeg her å er gravid igjen :p snart 8 uker på vei :)

Håper det går fint denne gangen.

Ville bare oppdatere dere litt :) :)
Kjekt å høre det klaffet så raskt. Lykke til :)
 
Back
Topp