Flere som sniker på terminforum til de andre?

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Synes det er så spennende å se at det popper ut babyer som perler på en snor i oktorber-forumet. Sniker litt på de andre terminforumene og ser at det nærmer seg vår tur med stormskritt!!
Håper det ikke er bare meg som er så nysgjerrig?? :-)

Om jeg sniker eller :p haha mest på de bak oss, men også de som føder :)

Jeg er både her og på februar, hadde termin 4 feb men etter oul ble det 31 januar :p + at jeg sniker litt innimellom på desember og mars bare for gøy :)

Sniktitter mest på de foran oss, men også litt på de som er etter oss :-P

Er ikke så mye som skjer i mai gruppa for tida, så sniker innom alle:) HihiHihi

hehe... Jepp...

Er jo her på jan mest da, :P ;) men sniker mest på des og feb. Med termin 25 jan. er risken for overtid (selvom jeg ikke liker det :P ) ganske nærme. Overtidskontroll 5.feb :P Men permen starter første uka i januar. så har også en liiiiten risk å føde i romjula, men den er liten :) :P

Her sniker jeg mest på Feb, men ellers så sniker jeg litt fra okt 14 og utover til mars 15 :)

Jeg har besøkt desember ved et par anledninger, men ikke uten å si i fra på skravletråden. Jeg kommer nok til å henge litt i desember når det nærmer seg, sjansen er stor for at jeg får KS 19.desember.

Jeg sniker litt i desember da sjansen for at jeg føder da er ganske stor med termin 1. Januar:-)

hehe... Jepp...

Er jo her på jan mest da, :P ;) men sniker mest på des og feb. Med termin 25 jan. er risken for overtid (selvom jeg ikke liker det :P ) ganske nærme. Overtidskontroll 5.feb :P Men permen starter første uka i januar. så har også en liiiiten risk å føde i romjula, men den er liten :) :P
Sånn ja! Tenkte ikke klart jeg ;)

Jeg har snikt litt på de i oktober, men ellers ikke snikt noe særlig :P

Nå har jeg fått dato for KS og det blir 22.des, så jeg har vært dere inne og fortalt nyheten og sniker ikke uten å skrive noe.

Back
Topp