Torsdag 23. oktober

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hoppet alle over en dag eller?

Her snør det! Men det er nesten 1 plussgrad, så det er så vidt det legger seg :p
Men moro likevel!
Kusinepetrine har overnattet her i natt etter at vi skysset henne til og fra bursdag i går. Hun får kortere vei til skolen herfra og kan ta følge med T. Hun er nå 12 år, men de går så godt sammen!
Nå ser minsten barne-tv :eek:
De to store ligger i sengen og leser blad, men de burde egentlig stått opp for lengst. Ca en time til de må gå.
Men de koser seg så :)
Kaffe på meg og snart ordning til skole og bhg!
 
Ja, her var det hoppet over en dag...

Hyggelig med besøk av kusinen.
Ha en fin dag :)
 
Ja, her var det hoppet over en dag...

Hyggelig med besøk av kusinen.
Ha en fin dag :)
Ja veldig koselig. Burda invitere henne oftere egentlig. Hun er så hyggelig og moren (søsteren min) er syk og mannen ukependler. Så da kan vi avlaste litt også :)
 
Vi er hos pappa, barna og jeg.
Igår våknet W 7.30 og M 8.30!!!!
Aldri skjedd, såvidt jeg husker.
Idag ble det 6.30... :p

Var på IKEA igår, og møtte en venninne tilfeldigvis.

Idag skal søsteren min på OUL, så vi skal passe 7-åringen og 1,5 åringen imens :)

Usikker på om vi reiser hjem idag, eller hva vi gjør..

Hva skal dere? :) :)
 
Vi er hos pappa, barna og jeg.
Igår våknet W 7.30 og M 8.30!!!!
Aldri skjedd, såvidt jeg husker.
Idag ble det 6.30... :p

Var på IKEA igår, og møtte en venninne tilfeldigvis.

Idag skal søsteren min på OUL, så vi skal passe 7-åringen og 1,5 åringen imens :)

Usikker på om vi reiser hjem idag, eller hva vi gjør..

Hva skal dere? :) :)
Så hyggelig av dere å passe ungene mens de er på ul :)
Ha en fin dag!
 
God morgen!
Opp 07.10 her. I dag er jeg mørbanka og trøtt som fy, så nå er det kaffe som gjelder! Skal prøve å få jobba litt med arb.kravet også, men det går fryktelig treigt altså.. Arbeidslyst treng deg på - her skal du motstand finne!:p


Fru H: Så koselig med kusinebesøk.:) Høres ut som dere har en koselig morgen. Ha en fin dag på skolen.:)

Lennypenny: Så deilig at barna sov lenge i går. Det unner jeg dere virkelig.:)
Kos deg med gjengen mens søstra er på ul!:)
 
God morgen!
Opp 07.10 her. I dag er jeg mørbanka og trøtt som fy, så nå er det kaffe som gjelder! Skal prøve å få jobba litt med arb.kravet også, men det går fryktelig treigt altså.. Arbeidslyst treng deg på - her skal du motstand finne!:p


Fru H: Så koselig med kusinebesøk.:) Høres ut som dere har en koselig morgen. Ha en fin dag på skolen.:)

Lennypenny: Så deilig at barna sov lenge i går. Det unner jeg dere virkelig.:)
Kos deg med gjengen mens søstra er på ul!:)
Ha en fin dag med studier du også! Bør starte med neste arb.krav her også, men jeg føler at jeg henger litt etter i det andre emnet! Så vi får se hva det blir.
Må pakke lett sekk før jeg tar gåturen til høgskolen i slapseværet, så da blir det bare en bok i dag!
 
Ha en fin dag med studier du også! Bør starte med neste arb.krav her også, men jeg føler at jeg henger litt etter i det andre emnet! Så vi får se hva det blir.
Må pakke lett sekk før jeg tar gåturen til høgskolen i slapseværet, så da blir det bare en bok i dag!
Takk for det.:) I natt drømte jeg at skolen la ut ei laaaang liste over dem som ikke bestod arb.kravet (og jeg var selvfølgelig en av dem!), så her er det om å gjøre å motbevise at jeg er sanndrømt.
Slaps i oktober.. Brr!
 
Hei hei :)

Her tok Leoh morgen kl 6! Men jeg tok han opp i vår seng, for jeg orker ikke stå opp såå tidlig! :p sto opp 6:30 da :)
Alle er i barnehagen og alle 3 sto i vinkevindu å vinka til meg :D Leoh pleier bare å se på eller sutre, men så ut som om han forsto meninga med det idag :D:p

Idag skal jeg bake en nydelig sjokoladekake (med en del kaffe i), for vi får besøk på søndag :) alltid greit å ha litt kake i fryseren da;) ellers ikke så mange andre planer! Får se om jeg gidder å opp på loftet for å finne klær til Liana :p


Ha en fin studieøkt for dere som skal drive med sånt :)

Og lykke til med barnepass lennypenny :)
 
Hallo!

Jeg er innom og leser, men orker ikke å skrive så mye. Dere får jo alle snaps på hva jeg bedriver dagene med da :p

Dårlige netter og lite søvn kombinert med stress og lange arbeidsdager gjør at det begynner å gå på stumpene løs mht energi og humør her nå :oops: Men en drøy uke til skal jeg klare! Så får jeg noen uker hvile før muntlig eksamen.
 
Hallo!

Jeg er innom og leser, men orker ikke å skrive så mye. Dere får jo alle snaps på hva jeg bedriver dagene med da :p

Dårlige netter og lite søvn kombinert med stress og lange arbeidsdager gjør at det begynner å gå på stumpene løs mht energi og humør her nå :oops: Men en drøy uke til skal jeg klare! Så får jeg noen uker hvile før muntlig eksamen.

Skjønner veldig godt at det er slitsomt!
Det er mye jobb du er i gjennom nå!
 
FruH: Så koselig med kusinebesøk og at dere kan avlaste søstern din:)

Lennypenny: Så gøy med OUL:D Koselig og være hos pappaen din, herlig med familie;)<3<3<3

Marian87: Skjønner godt du har mye og se til. Utmattende med dårlige netter og i tillegg til det så studerer du. Flink er du<3 Sender deg en stor god klem:)Måtte det bli gode netter på dere alle 3:)

Anita:Mmmmm, så deilig med sjokoladekake:D Send et stort stykke hitover, a;):D Nammis:)
 
God kveld, godtfolk:)

Vi har mye og se til om dagen, så har ikke alltid tid eller ork til og skrive noe:)
Gått i ett denne uka. Og idag var vi hos HS og Emmeth fikk sine 2 siste sprøyter. Litt bekymret, for han reagerer på dem, gjort det hittil iallfall de andre 2 gangene. Så håper vi slipper legevaktbesøk inatt:) Går nok fint:)
Nå er det salat fetaost, bacon, egg og knekkebrød som skal inntas;)
Ha en fortsatt fin kveld, snupper<3
 
God morgen!
Opp 07.10 her. I dag er jeg mørbanka og trøtt som fy, så nå er det kaffe som gjelder! Skal prøve å få jobba litt med arb.kravet også, men det går fryktelig treigt altså.. Arbeidslyst treng deg på - her skal du motstand finne!:p


Fru H: Så koselig med kusinebesøk.:) Høres ut som dere har en koselig morgen. Ha en fin dag på skolen.:)

Lennypenny: Så deilig at barna sov lenge i går. Det unner jeg dere virkelig.:)
Kos deg med gjengen mens søstra er på ul!:)

Unnskyld, glemte og svare deg:(
Sliten om dagen? Mye og gjøre kan jeg tenke meg, når har du eksamen? Har jenny det bra?:)
 
FruH: Så koselig med kusinebesøk og at dere kan avlaste søstern din:)

Lennypenny: Så gøy med OUL:D Koselig og være hos pappaen din, herlig med familie;)<3<3<3

Marian87: Skjønner godt du har mye og se til. Utmattende med dårlige netter og i tillegg til det så studerer du. Flink er du<3 Sender deg en stor god klem:)Måtte det bli gode netter på dere alle 3:)

Anita:Mmmmm, så deilig med sjokoladekake:D Send et stort stykke hitover, a;):D Nammis:)

Et gigantisk stykke er på vei :D:p hehe
 
Unnskyld, glemte og svare deg:(
Sliten om dagen? Mye og gjøre kan jeg tenke meg, når har du eksamen? Har jenny det bra?:)
Ja, det er mangel på energi og motivasjon om dagen, men det går seg vel til.:)
Jeg har ikke eksamen før 11.desember, men har to arbeidskrav og en praksisperiode før den tid, så det er nok å henge fingrene i. Jenny har det veldig bra og stortrives i barnehagen, takk som spør. :)

Så greit at dere fikk unna de siste vaksinene. Krysser fingrene for at Emmeth slipper unna bivirkningene. ♡
 
God kveld, godtfolk:)

Vi har mye og se til om dagen, så har ikke alltid tid eller ork til og skrive noe:)
Gått i ett denne uka. Og idag var vi hos HS og Emmeth fikk sine 2 siste sprøyter. Litt bekymret, for han reagerer på dem, gjort det hittil iallfall de andre 2 gangene. Så håper vi slipper legevaktbesøk inatt:) Går nok fint:)
Nå er det salat fetaost, bacon, egg og knekkebrød som skal inntas;)
Ha en fortsatt fin kveld, snupper<3

Får da håpe go'gutten slipper så mye plager denne gangen da!! Men bra dere har fått tatt dem :)
 
Back
Topp