Torsdag 23. oktober

En tråd i 'September 2012' startet av Fru H, 23 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Hoppet alle over en dag eller?

Her snør det! Men det er nesten 1 plussgrad, så det er så vidt det legger seg :p
    Men moro likevel!
    Kusinepetrine har overnattet her i natt etter at vi skysset henne til og fra bursdag i går. Hun får kortere vei til skolen herfra og kan ta følge med T. Hun er nå 12 år, men de går så godt sammen!
    Nå ser minsten barne-tv :eek:
    De to store ligger i sengen og leser blad, men de burde egentlig stått opp for lengst. Ca en time til de må gå.
    Men de koser seg så :)
    Kaffe på meg og snart ordning til skole og bhg!

2. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ja, her var det hoppet over en dag...

Hyggelig med besøk av kusinen.
    Ha en fin dag :)

3. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ja veldig koselig. Burda invitere henne oftere egentlig. Hun er så hyggelig og moren (søsteren min) er syk og mannen ukependler. Så da kan vi avlaste litt også :)

4. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Vi er hos pappa, barna og jeg.
    Igår våknet W 7.30 og M 8.30!!!!
    Aldri skjedd, såvidt jeg husker.
    Idag ble det 6.30... :p

Var på IKEA igår, og møtte en venninne tilfeldigvis.

Idag skal søsteren min på OUL, så vi skal passe 7-åringen og 1,5 åringen imens :)

Usikker på om vi reiser hjem idag, eller hva vi gjør..

Hva skal dere? :) :)

5. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Flott at dere stiller opp!
    Viktig :)

• Liker Liker x 1
  6. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Så hyggelig av dere å passe ungene mens de er på ul :)
    Ha en fin dag!

• Liker Liker x 1
  7. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Koselig det. Men litt hektisk blir det nok på senteret :)
    Søsteren på 20 og jeg og 3 små og 7-åringen hehe... men men.. er ikke så lenge :)

8. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Hehe ja, da blir det full fart :)

• Liker Liker x 1
  9. Lilla-87 Forumet er livet

God morgen!
    Opp 07.10 her. I dag er jeg mørbanka og trøtt som fy, så nå er det kaffe som gjelder! Skal prøve å få jobba litt med arb.kravet også, men det går fryktelig treigt altså.. Arbeidslyst treng deg på - her skal du motstand finne!:p

Fru H: Så koselig med kusinebesøk.:) Høres ut som dere har en koselig morgen. Ha en fin dag på skolen.:)

Lennypenny: Så deilig at barna sov lenge i går. Det unner jeg dere virkelig.:)
    Kos deg med gjengen mens søstra er på ul!:)

• Liker Liker x 1
  10. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ha en fin dag med studier du også! Bør starte med neste arb.krav her også, men jeg føler at jeg henger litt etter i det andre emnet! Så vi får se hva det blir.
    Må pakke lett sekk før jeg tar gåturen til høgskolen i slapseværet, så da blir det bare en bok i dag!

11. Lilla-87 Forumet er livet

Takk for det.:) I natt drømte jeg at skolen la ut ei laaaang liste over dem som ikke bestod arb.kravet (og jeg var selvfølgelig en av dem!), så her er det om å gjøre å motbevise at jeg er sanndrømt.
    Slaps i oktober.. Brr!

• Liker Liker x 1
  12. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hei hei :)

Her tok Leoh morgen kl 6! Men jeg tok han opp i vår seng, for jeg orker ikke stå opp såå tidlig! :p sto opp 6:30 da :)
    Alle er i barnehagen og alle 3 sto i vinkevindu å vinka til meg :D Leoh pleier bare å se på eller sutre, men så ut som om han forsto meninga med det idag :D:p

Idag skal jeg bake en nydelig sjokoladekake (med en del kaffe i), for vi får besøk på søndag :) alltid greit å ha litt kake i fryseren da;) ellers ikke så mange andre planer! Får se om jeg gidder å opp på loftet for å finne klær til Liana :p

Ha en fin studieøkt for dere som skal drive med sånt :)

Og lykke til med barnepass lennypenny :)

• Liker Liker x 2
  13. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hallo!

Jeg er innom og leser, men orker ikke å skrive så mye. Dere får jo alle snaps på hva jeg bedriver dagene med da :p

Dårlige netter og lite søvn kombinert med stress og lange arbeidsdager gjør at det begynner å gå på stumpene løs mht energi og humør her nå :oops: Men en drøy uke til skal jeg klare! Så får jeg noen uker hvile før muntlig eksamen.

• Liker Liker x 1
  14. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Skjønner veldig godt at det er slitsomt!
    Det er mye jobb du er i gjennom nå!

15. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

FruH: Så koselig med kusinebesøk og at dere kan avlaste søstern din:)

Lennypenny: Så gøy med OUL:D Koselig og være hos pappaen din, herlig med familie;)<3<3<3

Marian87: Skjønner godt du har mye og se til. Utmattende med dårlige netter og i tillegg til det så studerer du. Flink er du<3 Sender deg en stor god klem:)Måtte det bli gode netter på dere alle 3:)

Anita:Mmmmm, så deilig med sjokoladekake:D Send et stort stykke hitover, a;):D Nammis:)

16. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

God kveld, godtfolk:)

Vi har mye og se til om dagen, så har ikke alltid tid eller ork til og skrive noe:)
    Gått i ett denne uka. Og idag var vi hos HS og Emmeth fikk sine 2 siste sprøyter. Litt bekymret, for han reagerer på dem, gjort det hittil iallfall de andre 2 gangene. Så håper vi slipper legevaktbesøk inatt:) Går nok fint:)
    Nå er det salat fetaost, bacon, egg og knekkebrød som skal inntas;)
    Ha en fortsatt fin kveld, snupper<3

• Liker Liker x 1
  17. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Unnskyld, glemte og svare deg:(
    Sliten om dagen? Mye og gjøre kan jeg tenke meg, når har du eksamen? Har jenny det bra?:)

18. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Et gigantisk stykke er på vei :D:p hehe

19. Lilla-87 Forumet er livet

Ja, det er mangel på energi og motivasjon om dagen, men det går seg vel til.:)
    Jeg har ikke eksamen før 11.desember, men har to arbeidskrav og en praksisperiode før den tid, så det er nok å henge fingrene i. Jenny har det veldig bra og stortrives i barnehagen, takk som spør. :)

Så greit at dere fikk unna de siste vaksinene. Krysser fingrene for at Emmeth slipper unna bivirkningene. ♡

20. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Får da håpe go'gutten slipper så mye plager denne gangen da!! Men bra dere har fått tatt dem :)

Del denne siden