Ble ikke 1200 på meg heller, slik jeg hadde troddNatta.
Bør snart til å legge meg selv.
Er bare så himla vanskelig når mannen ikke er hjemme.
Blir nok ikke 1.200 i kveld...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke 1200 på meg heller, slik jeg hadde troddNatta.
Bør snart til å legge meg selv.
Er bare så himla vanskelig når mannen ikke er hjemme.
Blir nok ikke 1.200 i kveld...
Så bra! da håper jeg det letter litt etter det!Hatt ekstremt mye å gjøre med det prosjektet de siste ukene.
Sjefen min vet jeg er gravid, og har tatt noen andre oppgaver fra meg for å lette arbeidsmengden for meg.
Blir forhåpentligvis ferdig på torsdag.
Det blir deilig![]()
dere tar det i morgenBle ikke 1200 på meg heller, slik jeg hadde trodd
Så bra! da håper jeg det letter litt etter det!
Er så slitsomt å jobbe hvis man ikke er i form.
Velkommen tilbakeForsvant visst igjen jeg, brettspilling med poden og campingtur sto på vår plan![]()
alt er bedre enn igjenting! greit å ta seg noen dager fri synes jeg!Kommer fremdeles til å ha mye å gjøre, men ikke fult så stort tidspress.
Og så skal jeg etterhvert ta noen dager fri
velkommen tilbake... var litt stille her en stund!Forsvant visst igjen jeg, brettspilling med poden og campingtur sto på vår plan![]()
Blir nok fortsatt stille, men oden sover så da tenkte jeg og rmle innom her igjen en turvelkommen tilbake... var litt stille her en stund!
alt er bedre enn igjenting! greit å ta seg noen dager fri synes jeg!
jeg og vesla lager stadig hytte og telt i stua.. hun synes det er kjempe stas!Blir nok fortsatt stille, men oden sover så da tenkte jeg og rmle innom her igjen en tur
Campingtur i egen stue er i grunn kjekt, hvem har sagt man må dra langt for å ha det gøy..
så bra da! du fortjener det!Jeg har hatt noen slitsomme uker, og når jeg sa at jeg kom til å ta noen dager fri til bare ligge i sofaen og se på NetFlix fikk jeg til svar at at kom til å ta noen dager fri etter dette hadde de regnet med at jeg kom til å gjøre
Blir nok fortsatt stille, men oden sover så da tenkte jeg og rmle innom her igjen en tur
Campingtur i egen stue er i grunn kjekt, hvem har sagt man må dra langt for å ha det gøy..
Gøy! Vi dro med madrasser og dyner ned vijeg og vesla lager stadig hytte og telt i stua.. hun synes det er kjempe stas!
bare ta ett par stoler og en stort laken.. sånn dobbel laken.. ikke formsydd.Har du satt opp telt i stuen, det tror jeg ikke vi har platt til.
Så entan har vi for liten stue, eller for stort telt![]()
Ingen telt, are dratt med madrasser og dyner, trenger ikke telt daHar du satt opp telt i stuen, det tror jeg ikke vi har platt til.
Så entan har vi for liten stue, eller for stort telt![]()
Vi har sovesofa i stua. så da hender det at vi camper litt i sofaen.Gøy! Vi dro med madrasser og dyner ned vi![]()
Det har vi også ,men poden mente det måtte være madrasser bare , ellers ble det ikke skikkelig tur.Vi har sovesofa i stua. så da hender det at vi camper litt i sofaen.![]()
hahaha så herlig! hvor gammel er han?Det har vi også ,men poden mente det måtte være madrasser bare , ellers ble det ikke skikkelig tur.
Han er 8 århahaha så herlig! hvor gammel er han?
Vi har slike selvoppblåsbare madrasse, soveposer og en krok i stuen vi sikkert kan ta et teppe over som tak...Det har vi også ,men poden mente det måtte være madrasser bare , ellers ble det ikke skikkelig tur.