ammekos <3All by my seeeeelf!!! Mannen har lagt seg og her sitter jeg i stolen og ammer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ammekos <3All by my seeeeelf!!! Mannen har lagt seg og her sitter jeg i stolen og ammer!
He he joda, akkurat nå vil jeg bare sove og hun vil bare kose- ikke spise effektivt. Jeg er helt kake.Men det er jo så koselig å slappe av med baby.... savn![]()
Du får kose litt med henne prøve igjen å håpe hun drikker nok til å sovne og sover godt og lengeHe he joda, akkurat nå vil jeg bare sove og hun vil bare kose- ikke spise effektivt. Jeg er helt kake.
Ja måtte ha litt pause og bytte pupp. Nå er hun i full gang igjen <3Du får kose litt med henne prøve igjen å håpe hun drikker nok til å sovne og sover godt og lenge
Øke døgn kanskje...Ja måtte ha litt pause og bytte pupp. Nå er hun i full gang igjen <3
Nei det får være nok med to øke døgn med pumping og ammingØke døgn kanskje...![]()
økedøgn er noe herk!Nei det får være nok med to øke døgn med pumping og ammingmelk er det ikke manko på her
![]()
All by my seeeeelf!!! Mannen har lagt seg og her sitter jeg i stolen og ammer!
Ja så jeg blir bare glad av å kjenne melkesprengøkedøgn er noe herk!
Jeg gleder meg til svømmerapporter.
nærmeste jeg kommer melkespreng om dagen er følsomme, ømme og såre pupper.Ja så jeg blir bare glad av å kjenne melkespreng![]()
god morgen!!!Go morgen alle!![]()
jeg skal på jobb i dag. bare 4 timer. Så det er jo greit detUsikker. Ingen planer
Du da?
Hvillen type jobb har du? Regner med det ikke er kontor siden det er lørdagjeg skal på jobb i dag. bare 4 timer. Så det er jo greit det![]()
butikkHvillen type jobb har du? Regner med det ikke er kontor siden det er lørdag![]()
Her er jeg på jobb. Ferdig kl 14 og etter det blir det familie kos. Kanskje besøke ei venninne i kveld.Opp og hopp jenter!
Det er lørdag!
hva skal dere i dag?
Jeg skal på jobb en liten tur![]()
jeg begynner kl 14Her er jeg på jobb. Ferdig kl 14 og etter det blir det familie kos. Kanskje besøke ei venninne i kveld.