Åh, der sliter jeg også. Gidder aldri å lage mat til bare meg selv... Men hva med bakt potet eller en fjordland?Jegergryte er godt
Nei, jeg er hjemme alene... Så vet ikke hva det blir til mat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, der sliter jeg også. Gidder aldri å lage mat til bare meg selv... Men hva med bakt potet eller en fjordland?Jegergryte er godt
Nei, jeg er hjemme alene... Så vet ikke hva det blir til mat?
Hvordan går det med topp100 skravlingen? Like gira enda??
Holder koken endaHvordan går det med topp100 skravlingen? Like gira enda??
Åh, der sliter jeg også. Gidder aldri å lage mat til bare meg selv... Men hva med bakt potet eller en fjordland?
Hei Tamara! Er innom hver dag, men med syk unge i hus har det blitt mindre skravling de siste dagene, men jeg har ikke mistet plassen min endaHvordan går det med topp100 skravlingen? Like gira enda??
Oppdatering 09.47Vis vedlegget 83171Vis vedlegget 83172Vis vedlegget 83173Vis vedlegget 83174Vis vedlegget 83175
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for oppdateringOppdatering 09.47Vis vedlegget 83171Vis vedlegget 83172Vis vedlegget 83173Vis vedlegget 83174Vis vedlegget 83175
Hvordan går det med topp100 skravlingen? Like gira enda??
Den skjønner jeg godt.Ser ikke forskjell på helg og hverdager jeg. Mtp bekkenløsningen liker jeg egentlig hverdager best, for da er hun i barnehagen...
Klart jeg skal, hvis du ikke får det med deg her inne legger jeg det i dagboka mi. Termin er 4. Januar.. Der ligger dagboka også.Masse lykke til
Du får oppdatere oss
Når har du termin da?
Så lenge du er på topp 30,så er du innenfor daPlass 19 ser jeg!!!! Må skjerpe meg
![]()
Ja, har ikke vært her på en del dager. Sikkert nesten 1 uketenkte å ta igjen litt i dag da
![]()
Okei. Da finner jeg dagboka di på januar om jeg ikke ser noe herKlart jeg skal, hvis du ikke får det med deg her inne legger jeg det i dagboka mi. Termin er 4. Januar.. Der ligger dagboka også.
Det skjønner jeg
Den kommer vel inn igjen på mix også neste uke![]()
Jepp, det må du nokJa, må inn på mandags ettermiddag tenker eg
Takk for oppdatering
Mulig jeg klarer 2000 innlegg denne mnd, vi får se![]()
![]()
Jeg har fortsatt plager nedentil etter forrige fødsel for 15 mnd siden og jeg er virkelig ikke keen på å ødelegge noe mer der nede....Kan jeg spør om det er noen spes grunn til du vil ha ks?
Med sprøstekt bacon og sånn... Nam!Det er kjedelig å spise alene ja! Men bakt potet høres godt ut![]()
Ja, vi har ei frøken på 15 mnd også.Okei. Da finner jeg dagboka di på januar om jeg ikke ser noe her
Blir spennende å følge med
Er det nr 2?