***IKM UKE 46***

Er det for tidlig å begynne å teste EL i dag tror dere? Er CD8 i dag, og det klør egentlig litt i fingrene :confused::)

Hei!
Jeg klør i fingrene! Har ikke en gang fått ordentlig mens enda denne måneden, men vet det er rett rundt hjørnet grunnet smerter og begynnende "misfarge". Føles mye bedre når en først kan gjøre noe for det! Og jeg er som deg, Trillian87, fokus på flat mage og alkohol er et liite plaster på såret. Hehe.

Neste IKM er mellom 13-15 november, varierer i syklus. Håper dette er måneden for oss! Ønsker dere en fin, fruktbar dag ;-)

Hei!
Jeg klør i fingrene! Har ikke en gang fått ordentlig mens enda denne måneden, men vet det er rett rundt hjørnet grunnet smerter og begynnende "misfarge". Føles mye bedre når en først kan gjøre noe for det! Og jeg er som deg, Trillian87, fokus på flat mage og alkohol er et liite plaster på såret. Hehe.

Neste IKM er mellom 13-15 november, varierer i syklus. Håper dette er måneden for oss!

Hvilken dag vil du jeg skal sette deg opp da? Ikke noe problem å evnt forandre senere ;)

Håper virkelig det klaffer jeg og ;)

Skjønner at det kan være ventetid :(
Må være fælt å gå sånn og vente. Håper uansett at det ordner seg for deg, men forstår veldig godt at du tenker pessimistisk.
Sender deg en klem ;)

Takk. Det skal nok gå bra til slutt. :)

Hei får vel ikm denne uka. Etter at tanta har bestemt seg for å komme denne PP også. Har ikm tirsdag 11 ut fra mens.

Hei får vel ikm denne uka. Etter at tanta har bestemt seg for å komme denne PP også. Har ikm tirsdag 11 ut fra mens.

Kjedelig at hun dukket opp da :(
Samme dag som meg da :)
Har ført deg opp ;)

CD7 i dag, teller ned til jeg kan begynne med EL tester. Bestilt nye fra nettet:)

Du kan flytte meg til 16.11.

CD7 i dag, teller ned til jeg kan begynne med EL tester. Bestilt nye fra nettet:)

Nærmer seg ;)
Klarte ikke vente jeg, så begynte i dag...CD9 :)
negativ som forventet, men nå er jeg i gang :D

Back
Topp