1250 kr refundert mot kvittering for "helsebringende tiltak". Tidligere en tusenlapp, og begrepet "helselappen" kommer derfra.Helselappen? Hva var det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1250 kr refundert mot kvittering for "helsebringende tiltak". Tidligere en tusenlapp, og begrepet "helselappen" kommer derfra.Helselappen? Hva var det?
BazingaJeg også, Sheldon![]()
God morgen alle![]()
God morgen. Her ligger jeg i senga enda. Mannen er på tur til bhg med frøkena. Må vel opp om en stund for å begynne å rydde og vaske husGod morgen alle sammen.
Da har jeg fått hevet ut mann og barn og klar for å jobbe
Så heldig du som kan kose deg hjemme..God morgen. Her ligger jeg i senga enda. Mannen er på tur til bhg med frøkena. Må vel opp om en stund for å begynne å rydde og vaske hus
Skal på jobb i morgen. Blir mye fri i perioder når man bare jobber 56%Så heldig du som kan kose deg hjemme..
1250 kr refundert mot kvittering for "helsebringende tiltak". Tidligere en tusenlapp, og begrepet "helselappen" kommer derfra.
Hihi BazingaBazinga![]()
God morgenGod morgen alle![]()
God morgenGod morgen alle sammen.
Da har jeg fått hevet ut mann og barn og klar for å jobbe
Heldig du er da...God morgen
Her ligger jeg enda i senga
Og planen nå er at vi går i svømmehallen med ungene på søndag, kjøper halvårskort for familie, forsikrer oss om at det også går greit å gå bare meg på det, og sender kvittering til jobb og får refundert mesteparten, men ikke alt daAha! Sånn og forstå.
Ja, ikke så mye annet å gjøre på morningen når man går på svpenger. Savner å jobbe..Heldig du er da...
Det er morsomt å se hva andre har som helsebringende tiltak på jobb.Og planen nå er at vi går i svømmehallen med ungene på søndag, kjøper halvårskort for familie, forsikrer oss om at det også går greit å gå bare meg på det, og sender kvittering til jobb og får refundert mesteparten, men ikke alt da
Ja, ikke så mye annet å gjøre på morningen når man går på svpenger. Savner å jobbe..
Ha en fin dag på jobb![]()
Hjemmekontor kunne jeg ha tenkt meg, men da hadde nok måttet skifte yrke førstHjemmekontor i dag.
Akkurat nå tar jeg 5 minutters pause mellom to saker
Jeg var nødt til å ta hjemmekontor i dag for å få unna noe jeg ikke klarer å finne tid og ro til når jeg er på kontoret, og for å stresse ned ved tanke på SpirelilleHjemmekontor kunne jeg ha tenkt meg, men da hadde nok måttet skifte yrke først
Det er forskjell, ja.Det er morsomt å se hva andre har som helsebringende tiltak på jobb.
Vi har opptil 1,5 timer trening i arbeidstiden i uken, og gratis tilgang på et treningssenter i nærheten enkelte tider og dager i uken..