Felles skravle 2015

God morgen alle sammen.
Da har jeg fått hevet ut mann og barn og klar for å jobbe

1250 kr refundert mot kvittering for "helsebringende tiltak". Tidligere en tusenlapp, og begrepet "helselappen" kommer derfra.

Aha! Sånn og forstå.

Aha! Sånn og forstå.
Og planen nå er at vi går i svømmehallen med ungene på søndag, kjøper halvårskort for familie, forsikrer oss om at det også går greit å gå bare meg på det, og sender kvittering til jobb og får refundert mesteparten, men ikke alt da

Og planen nå er at vi går i svømmehallen med ungene på søndag, kjøper halvårskort for familie, forsikrer oss om at det også går greit å gå bare meg på det, og sender kvittering til jobb og får refundert mesteparten, men ikke alt da
Det er morsomt å se hva andre har som helsebringende tiltak på jobb.
Vi har opptil 1,5 timer trening i arbeidstiden i uken, og gratis tilgang på et treningssenter i nærheten enkelte tider og dager i uken..

Det er morsomt å se hva andre har som helsebringende tiltak på jobb.
Vi har opptil 1,5 timer trening i arbeidstiden i uken, og gratis tilgang på et treningssenter i nærheten enkelte tider og dager i uken..
Det er forskjell, ja.

Mannen har i alle fall bedriftsfotball. Hva annet de evt har vet jeg ikke.

Han trener fotball ofte. Jeg trener ikke. Håpet er at jeg skal trene svømming om ikke hver uke, så ganske ofte. (må finne igjen menskoppen min...)

Back
Topp