Sophien
Glad i forumet
Neeeei, så teitBlir nok ikke denne gangen desverre. Var nettopp på toalettet åjoda tr har bestemt seg å komme 2 dager før tiden. Da er det bare å handle nye el tester :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeei, så teitBlir nok ikke denne gangen desverre. Var nettopp på toalettet åjoda tr har bestemt seg å komme 2 dager før tiden. Da er det bare å handle nye el tester :/
Hååer jeg også du gjør <3Neeeei, så teituff lykke til neste pp snuppa <3 håper jeg slipper!
Ånei! Men blir det tr som jeg tror her å kan vi kanskje få klaff samtidig neste pp...Blir nok ikke denne gangen desverre. Var nettopp på toalettet åjoda tr har bestemt seg å komme 2 dager før tiden. Da er det bare å handle nye el tester :/
Vi har teste date i morra right?Ånei! Men blir det tr som jeg tror her å kan vi kanskje få klaff samtidig neste pp...
Du kommer nok etter vøtt <3 om det klaffer så skal jeg komme på besøk å heie på degHååer jeg også du gjør <3takk
ser ikke så mørkt på det helt enda. Selv om det er kjedelig når hun dukker opp. Håper det klaffer neste nå
![]()
Jeg kunne ikke dy meg, så tok en test i kveld.. Svaaaak skygge strek![]()
vet ikke om det er fake fordi det er ebay test, men skal teste igjen i morgen tidlig
![]()
IiiihSer streken jeg![]()
Ja også måtte jeg ta enda en i tilfelle ebay testene var teite ;pVis vedlegget 83142
Tuuusen takkÅååh, gratulerer så utrolig masseså moro
Tuuusen takkjeg er sååå lykkelig nå
![]()
Ja også måtte jeg ta enda en i tilfelle ebay testene var teite ;pVis vedlegget 83142
Ser den
Ikke tvil der. Gratulerer så myeJa også måtte jeg ta enda en i tilfelle ebay testene var teite ;pVis vedlegget 83142
Ja neste skal det bliGratulerer Sophien!!
Her ble det blendahvitt i dag... Kan være for tidlig, men maggefølelsen sier meg at det ikke er noe her. Får vel bare brette opp ermene til neste pp.