det er jeg enig i! eneste grunnen til at vi har det i kjøleskapet er at Vesla elsker det!Kaviar er æsj... haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er jeg enig i! eneste grunnen til at vi har det i kjøleskapet er at Vesla elsker det!Kaviar er æsj... haha![]()
Hahahahahasi at han kan spise kaviar i stedet![]()
Is er fantastiskNå er jeg fryktelig lysten på å prøve den isen altså. Nå er jeg også på isjakt, haha
stakkars mannen din!HahahahahaVurderer å kaste den også
![]()
greit.. jeg hiver meg i sjøen og svømmer over!
Han tror visst jeg er passiv agressiv pga paraceten tidligerestakkars mannen din!han skjønner vel ingenting nå
![]()
Jeg kan komme å spise godteri![]()
![]()
![]()
det var sein middag synes.. jeg!!! kos deg da.. du får ta en BKB til dessert!Nå er det tid for kyllingburger her i gårdenSayonara søtiser
![]()
Du får stå klar med hånkle og ullteppeSkal heie på deg!!!
Ikke frys ihjel da![]()
Er vel kanskje tomt før jeg kommer framBare å komme
Begynner å minke da...![]()
hahahahahahahahah ja den paraceten kan ha uante konsekvenser!Han tror visst jeg er passiv agressiv pga paraceten tidligere![]()
jepp...
i morgen skal jeg fly til jobb i superdrakta mi med brunost på brødskiva!![]()
Blir sånn av og til når det bare er ossdet var sein middag synes.. jeg!!! kos deg da.. du får ta en BKB til dessert!
Han tørr ikke noe annet enn å være snill nåhahahahahahahahah ja den paraceten kan ha uante konsekvenser!
hahaha *Brunostkvinnen slår til igjen! kjemper sin hjertesak mot brunostklumper i ganen!*Hva heter du da?
Superbrun?haha
Det er seriøst verdens beste sjokoladeplate![]()
Ta med badering for sikkerhets skyldDu får stå klar med hånkle og ullteppe![]()
hahahahahahaBlir sånn av og til når det bare er ossÆSJ!
Si at han skal danse som en sjøløve å se hva som skjer!Han tørr ikke noe annet enn å være snill nå![]()