Hva skal dere i dag?

Vært på treff med mange babyer og fine mødre i dag :) Ooog jeg vant en Nordic Cab - jeg som aldri vinner noe som helst! :D Ble helt målløs! Nå skal det både sykles og trilles og jogges :) Siste natt på hotell; hjem til gutta i morra.

Woowww så heldig! De er jo dødskule :)

Woowww så heldig! De er jo dødskule :)
Jeg vet! Og vi har snakka om en sånn sykkelvogn, fordi jeg vil så gjerne sykle ungene i barnehagen. Nå får man faktisk småbarnssete til de også, som kan brukes opp til 9 mnd/9 kg. Men jeg tror heller jeg bruker penger på å oppgradere den til joggevogn da. Happy i alle fall! :D Tre andre jenter vant spaopphold til 5000 kr, en vant voksipose og en vant èn ukes levering fra Godt Levert. Så det var fantastiske premier!

Vært på treff med mange babyer og fine mødre i dag :) Ooog jeg vant en Nordic Cab - jeg som aldri vinner noe som helst! :D Ble helt målløs! Nå skal det både sykles og trilles og jogges :) Siste natt på hotell; hjem til gutta i morra.
Heldig! Men du, det treffet kunne ikke jeg blitt med på det? Eller er det bare for spesielt inviterte? Hørte om en annen som var på sånn treff og vant noe greier

Heldig! Men du, det treffet kunne ikke jeg blitt med på det? Eller er det bare for spesielt inviterte? Hørte om en annen som var på sånn treff og vant noe greier
Er en facebookgruppe jeg er med i! Den som det har vært snakk/diskusjon om her inne før fordi den ble lukket. Vi har hatt landstreff fra fredag til i dag :)

Er en facebookgruppe jeg er med i! Den som det har vært snakk/diskusjon om her inne før fordi den ble lukket. Vi har hatt landstreff fra fredag til i dag :)
Åja, skjønner:) Jeg ville også vært med på treff, hørtes gøy ut!

Skal til byen å kjøpe bursdagsgave til mannen, så skal jeg ta nye stoffskifte blodprøver.

Vurderer å dra på et lagersalg og trene senere, men vi får se.

Må på bedriftshelsetjenesten i "den andre byen" (sarpsborg) å ta en blodprøve visstnok. Og da tar jeg litt shopping i samme slengen; storebror trenger Cherrox. 2 grader i dag! Brr!!

Skal på helsestasjonen idag, har ikke time før 13.30 så kan slappe av litt først:)

Det høljer og jeg må ut! Åååå sitter psyker meg opp!

Det høljer og jeg må ut! Åååå sitter psyker meg opp!
Uff, det er noe dritt! Jeg var ute i høljregn forrige uke, posen ble til og med litt våt fordi leken som hang over ble våt.
Og jeg ble kald på hendene!

Ahhh migrene igjen, godt jeg fikk søndagen fri.

Brr, å gå med skoleguttene til bussen, vente på skolebussen og så gå hjem igjen er kaldt! Bare 4 grader ute, må nok begynne å kle meg selv også litt bedre.

Vesla sover og jeg slapper av. Skal på hs senere og så må vi en tur til byen og kjøpe ulldress til henne. Den hun har nå er straks for liten og 80 er altfor stort.

Kaldt a gett! Men vi skal ut å gå tur med en annen mamma som vi har truffet i barnehagen til storebror :) Ho hadde visst ei som var født i mai, og de bor rett borte i gata. Blir første tur med Stella i sportsdelen - tok av bagen i går :/ Nå er ho offisielt ikke bitteliten lenger :'(

Trening igjen i kveld, og jeg trenger å få kjøpt meg noe treningstøy til vinterbruk!

Uff, virker som du er veldig plaget med migrene. stor godbedringsklem sendes

Jeg er veldig plaget, men er på behandlingsopplegg nå. Så håper på en snarlig løsning, blir gal til tider. Er vanskelig å være så mye dårlig med et lite barn og en mann som er mye borte :(

Jeg er veldig plaget, men er på behandlingsopplegg nå. Så håper på en snarlig løsning, blir gal til tider. Er vanskelig å være så mye dårlig med et lite barn og en mann som er mye borte :(
Håper det hjelper! Har vert mye plaget selv tidligere så vet hvor slitsomt det er! De få gangene jeg har hatt det etter fødselen har jo vert et mareritt, ille nok om man bare har seg selv å tenke på

Krysser fingre at opplegget hjelper fort. Håper du har god hjelp i andre enn mannen når du er ille

Back
Topp