Setter det på nå.Master chef!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Setter det på nå.Master chef!![]()
Haha jeg måtte bare flire av henne å spørre hvem som har lært henne det... fikk ikke noe svarI alle dager?![]()
Tja, litt nåNår kan du skravle da?
Hahaha, de sier mye rartNei det går ikke. I dag kom mi hjem fra bhg og ville ha tunge kræsj... hun har det ikke hjemme fra... så hva de gjør i bhg vet ikke jeg. Hun mente min tunge skulle kræsje med hennes. Og hun er bare 2.
Hvem er med denne uken?Setter det på nå.
Er vell leggetid nå sikkertHar vært stille her på dette tidspunktet stort sett hver dag synes jeg..
Mine barn er alltid fryktelig sultne før de skal legge segJeg har en frøken som burde ha vært i seng, men hun slutter ikke å spise......
Kan da ikke legge et sultent barn
Det er det nok nå ja.Er vell leggetid nå sikkert![]()
Pleier ikke å se så mye på det, kun når jeg kanHva skjedde de første minuttene av MC?
Slo over 2-3 minutter over og de er i full gang med å lage mat.
Det pleier å ta litt mer tid å komme igang, begynte det tidligere enn vanlig???
Forvirret nå
Jeg ser det ogsåMaster chef!![]()
Er det kun innledende runder fortsatt?Jeg ser det også![]()
Hvem er med denne uken?
Er det kun innledende runder fortsatt?
Dommerene hadde allerede satt på maten, mange forskjellige proteiner så de måtte velge selv hvilket protein de gikk for, så fikk de 30 min på å gjøre ferdigHva skjedde de første minuttene av MC?
Slo over 2-3 minutter over og de er i full gang med å lage mat.
Det pleier å ta litt mer tid å komme igang, begynte det tidligere enn vanlig???
Forvirret nå
Takk, litt morsomme denne gang daPer Sandberg, Andreas Håtveit, Kim-Daniel Sannes, Anine Stang, Trine Grung og Sarah Natasha Melby
Ja, gleder meg til når det er ferdigEr det kun innledende runder fortsatt?
Da blir det spennende neste ukeEr den siste innledende runde denne uken
Da gidder jeg å se ogsåJa, gleder meg til når det er ferdig
Endelig sier jegEr den siste innledende runde denne uken