Du får spørre Sara, det er mannen hennes som ser påJa, det hørte eg. Men er den slutt? Korleis gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får spørre Sara, det er mannen hennes som ser påJa, det hørte eg. Men er den slutt? Korleis gikk det?
Har ikke tatt alle de 934 i kveldEr vel eit ganske så greitt resultat på ein kveld?![]()
God natt, nei ingen fareSov god, nå går jeg og legger meg, nådde "bare" 934 i kveld, men jeg faller nok ikke ned under 30 med det første så får være fornøyd med det
Hehe, då har ho sikkert kontrollDu får spørre Sara, det er mannen hennes som ser på![]()
Neida, til i morgen tidligIkkje for godt vel?
Haha, nei eg tenkte heilt feil!Har ikke tatt alle de 934 i kveld
Egentlig helt greit![]()
Det var då godt! Trudde du ville forlate oss heilt...Neida, til i morgen tidlig![]()
Hvor ble hun av forresten?Du får spørre Sara, det er mannen hennes som ser på![]()
Nei det klarer jeg ikke, dere er dopet mitt. Må nok på avrusning førstDet var då godt! Trudde du ville forlate oss heilt...
Kanskje jeg har kommet litt nærmere deg på listen for å holde deg med selskapHaha, nei eg tenkte heilt feil!Veit ikkje egentlig kva eg egentlig tenkte
![]()
Hvor ble hun av forresten?
Kanskje det jaKanskje hun klarte å lure mannen med på babymaking..
Nei, 66 min nåGod kveld, damer! Ser det har vore litt fotballsnakk her... Er fotballkampen ferdig?
Du får spørre Sara, det er mannen hennes som ser på![]()
Nei, nå må jeg komme meg i seng...
Sovnet fra kampen?Sara er her. Og mannen sover tror jeg