Felles skravle 2015

Vekter?
Corebar aner jeg ikke hva er engang.

*driver ikke med trening* Kan selvsagt kjøpe treningstøy, men det burde jo reelt sett være noe jeg har vagt tenkt å bruke...

Hva med litt forskjellig treningsutstyr som strikker, pilatesball, matte, små vekter og så videre...

Tja, tjo, jo, men det bruker jeg reelt sett ikke. Jeg har skibukse som jeg bruker om vinteren (en eller annen gang må jeg antakelig innse at skibukse kjøpt i studietiden ikke EGENTLIG passer et par barn senere, men... den går fortsatt igjen!) og relativt vanntett "regnbukse" som jeg bruker når det ikke er så kaldt. Også går jeg ca nesten aldri tur hvor jeg trenger turbukse.
Evt en god jakke, regner med du er ute med barna dine :) men du har kanskje det :p

Vekter?
Corebar aner jeg ikke hva er engang.

*driver ikke med trening* Kan selvsagt kjøpe treningstøy, men det burde jo reelt sett være noe jeg har vagt tenkt å bruke...
Corebare er en stang som du gjør øvelser med. Bra for å trene kjernemusklene. Bra trening får rygg

Dere som er gravide, eller husker fra dere har vært det tidligere...
Har dere vært/er plaget med leamus?

Har leamus nesten hver dag på venstre øye.
Skikkelig ubehagelig

Joda... jeg burde jo begynne å trene, det er jo hele poenget med greia, så jeg burde vel det....

Jeg har vurdert å høre med mannen om det kunne vært aktuelt med halvtårskort på svømmehallen jeg. Familiekort (vel, hey, det er 200 mer for familiekort enn enkeltmannskort, og senkeltmannskort er også over det det vi får dekket uansett, så det burde da vel gå bra?)

Men da bør vi tvinge oss litt oftere på svømming enn vi bedriver i dag....
Svømming er jo veldig bra trening, så gly for barna også ^^ om de liker å bade så klart

Back
Topp