Trillian87
Forelsket i forumet
Her kommer el et sted mellom 24 og 30, da mest sannsynlig den 28.. Syklusen min har gått fra 28-33 dager på 4 mnd..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
meg var det 34-32-35 dagerHer kommer el et sted mellom 24 og 30, da mest sannsynlig den 28.. Syklusen min har gått fra 28-33 dager på 4 mnd..
Startet med el testing forrige PP . Fant ut at lutealfasen er 14 dager. Det er vel konstant? El blir mellom dag 19-22 tenker jeg.
Jeg havner mest sannsynlig her, kanskje uke 47. Forventet IKM lørdag 15.11. Det blir pp 15 (pp 9 etter MA).
Ok. Du vil ikke vente et par dager til å se om testen er positiv?![]()
Nei, det er nok ikke noe poeng. Jeg slutter med Litinus nå, så tar det noen dager før det går helt ut av kroppen. Så kommer tr. Smertene er her allerede.
Ok. Da har jeg satt deg på lista
Utrolig synd at du ikke kom deg til et terminforum nå heller, og håper virkelig det klaffer for deg snart
Blir det videre hos legen nå eller?
Jeg skal prøve å få tak i legen, men regner ikke med operasjon med det første. Det tar nok en god stund, så vi får bare prøve videre.
Kjente meg litt glad nå når jeg kunne ta meg ett glass vin, på siste dag før innlevering av bacheloren.. Blir en våken natt på meg ja![]()
Må prøve å dra noe positivt ut av dette![]()
Skjønner den ja
Var nok et velfortjent glass
Lykke til i siste innspurt av oppgaven.
Også får vi håpe på en belønning i slutten av denne pp![]()
Satser på det! Mensen må bare blir ferdig så vi kan sette igang!!![]()
Huff danår får du vite dette da?
Heier på deg uansett jeg![]()
Jeg håper jeg får ny operasjon, men det er nok en venteliste på det altså og tar tid.