Skravletråd :)

Her er det kjempevarmt. 17 grader ute :P

Gikk alle å la seg?

Må bare spy ut litt frustrasjon. Jeg har vært alene med ungene (3 og 2 år gamle) i tre uker før mannen kom hjem igår. Jeg er straks høygravid og trodde virkelig at han innså hvor sliten jeg er, men nei da! Han var en liten tur innom kontoret idag før han dro til Oslo på motorshow!!!!! Kjenner jeg han rett så kommer han ikke hjem før langt ut på natt! Ååååå! Er det mulig!!!!
Guri, da hadde jeg blitt forbannet!!:mad:
Utrolig dårlig gjort!!

Guri, da hadde jeg blitt forbannet!!:mad:
Utrolig dårlig gjort!!

Jo da, men nå kom han hjem kl 19, og ungene lagde et HELVETE før leggetid, det fikk han ta seg av for jeg gikk og la meg med en gang han kom inn døren.
Han fikk lagt dem, og jeg hører nå at han tar ut av oppvaskmaskinen ;) Tror han tok hintet. Hørte også han fikk en telefon av kompisen som lurte på om han skulle bli med ut, men han svarte "tror ikke det passer idag". Hehe!

Alle sesonger ligger ute på Netflix. Den amerikanske vel og merke. Den norske er bare teit.
Herlig :) Kun amerikanske som brukes her også. Akkurat nå holder jeg på med "The Lying Game"

Hva slags kake skal du bake? :)
Ble Sjokoladekake, muffins, bløtkake og gele med bær :-) hjerteform med ett lag bringebærgele med jordbær og lag to med blåbær gele og bringebær. :-)

Ble Sjokoladekake, muffins, bløtkake og gele med bær :) hjerteform med ett lag bringebærgele med jordbær og lag to med blåbær gele og bringebær. :)
Tror jeg kommer på besøk en tur :D

Den har jeg sett. Likte den ikke, haha :p
Er på 4. episode nå og kan ikke helt si at det var min smak. Litt vel mye unødvendig drama, men jeg ser litt til likevel :P

Er på 4. episode nå og kan ikke helt si at det var min smak. Litt vel mye unødvendig drama, men jeg ser litt til likevel :p

Jeg bør kanskje ikke si det, men den ble tatt av luften i usa midt i sesongen :P Så den bare slutter midt i spenningen liksom. får ingen avslutning.

Jeg bør kanskje ikke si det, men den ble tatt av luften i usa midt i sesongen :p Så den bare slutter midt i spenningen liksom. får ingen avslutning.
What?? Hater når det skjer :p

Vi har ikke hatt regn . Men blå himmel . Og føler meg lurt siden jeg kun såvidt hørte ett torden :( så har jeg fått vite at i Bergen har det lynt og tordnet ! Altså det tar meg 10 minutter til Bergen kommune, så hvorfor unngår det været meg :P

Her har det lynt og tordna i heile dag. :( kunne meir enn gjærne fått regnet vårt som har vært her :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Lite skravling på meg om dagene. Skal prøve å komme sterkere tilbake i måro :) natta jenter

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp