Hvorfor 3 uker før? Trodde det skulle veldig mye til for at dem setter i gang eller tar KS før uke 38?Takk17 desember. Men blir satt igang ca 3 uker før
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor 3 uker før? Trodde det skulle veldig mye til for at dem setter i gang eller tar KS før uke 38?Takk17 desember. Men blir satt igang ca 3 uker før
![]()
Okei da, men bare fordi du spurte førstJeg spurte først![]()
HahaHeheGodt mannen din har smak da
![]()
Marsipan med sjokoladetrekk. Lys sjokolade. Smakte himmelskOkei. Ikke sikker på hva det er. Var det ren marsipan?
Greit å holde seg til desember ja![]()
Nei, har ingen planer om detGood good. Må ikke snike![]()
HahaVi liker litt motsatte ting så det fungerer ganske bra. Frykter ikke for lørdagsgodtet mitt om det ligger i skapet
![]()
Pga jeg har noe hjerteproblemer . De snakker om tidligere og, men jeg vil ikke det.Hvorfor 3 uker før? Trodde det skulle veldig mye til for at dem setter i gang eller tar KS før uke 38?
Tror det holder lenge med nidar marsipan for megMarsipan med sjokoladetrekk. Lys sjokolade. Smakte himmelsk![]()
Fint å få ha det i fredHehe, jajaa...Da vet du at dufår det i fred da. Greit sånn sett. Mannen her liker ikke marsipan, så den har jeg alltid i fred. Men ellers har vi vel ganske lik smak på både snop og annen mat.
Tror det holder lenge med nidar marsipan for meg
Kan vel bli litt mye også![]()
Tja, vi får se hva jeg finnerJoda. Men du bør smakehehe
God nattHm, neeei..På tide å finne sengen for min del...Lang dag og tidlig opp i morgen på jobb...
Nattinatt damer![]()
Satt akkurat med samme tanke selvHm, neeei..På tide å finne sengen for min del...Lang dag og tidlig opp i morgen på jobb...
Nattinatt damer![]()
NattaHm, neeei..På tide å finne sengen for min del...Lang dag og tidlig opp i morgen på jobb...
Nattinatt damer![]()
Du kan med glede komme å hente det personligSend det været til megjeg blir så sjalu på de som har det!
Ja, de kjeder seg ganske fort og jeg sliter litt med å aktivisere dem med den store magen :/Veldig finSkal si veslegutt var trøtt når vi kom hjem
![]()
Nei, er gjerne ikke det...Skal skje noe hele tiden også eller?