JA! Elsker lyn og torden
Usj. Ellers takk altså. Redd det jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA! Elsker lyn og torden
Er sant det
Jeg liker ikke lyn og torden noe spesielt selv![]()
Det er ikke jeg heller, holder meg aller helst inne daNei, huff...Ikke spesielt høy i hatten da skal jeg innrømme...
Det er ikke jeg heller, holder meg aller helst inne da![]()
Da får du spare det til neste lørdagSkuffer og skap fulle av chips og smågodt..men stappa enda etter selskapetSjelden det ikke frister altså...
Ja, det er kanskje det. Ikke så spennende å kjøre rundt heller daSamme her. Sies vel at bilen er tryggere?
Da får du spare det til neste lørdag![]()
![]()
Ja, det er kanskje det. Ikke så spennende å kjøre rundt heller da![]()
Skjønner det fort kan bli vanskeligJa,du kan jo tro jeg klarer detGår nok løs på det i morgen etter jobb kjenner jeg meg selv rett:S
![]()
Skjønner det fort kan bli vanskelig![]()
Har heldigvis ikke noe jeg, og det er like greit![]()
Du må ikke høre på detDet skriker fra skuffen!! "Synnøve, kom å spis meg"
Sikkert like greit det![]()
Du må ikke høre på det
Du er jo stappmett![]()
Du må ha middagen klar med en gang du kommer hjem, så kanskje du klarer holde deg unnaDet skriker ikke nå dahehe...Men det pleier skrike sånn når jeg er småsulten
Og det pleier jeg være når jeg komer fra jobb
![]()
Du må ha middagen klar med en gang du kommer hjem, så kanskje du klarer holde deg unna![]()
![]()
Hvis det er en mulighet, så hørtes det veldig lurt utKanskje mannen kan ha middagen klar ja. Fiskeboller i hvit saus![]()
Hvis det er en mulighet, så hørtes det veldig lurt ut![]()
Han får gjemme unna godsakene da, slik at du ikke finner demDet er iallefall ikke en umulighet. Om de ikke er ute på noe da.
Han får gjemme unna godsakene da, slik at du ikke finner dem![]()