Hjemmelaget pizza idagdere har idag da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemmelaget pizza idagdere har idag da?![]()
Så flink du har vært daDa er det jammen lørdagskvelden. I dag har jeg levert vinterdekkene så jeg får på nye. Vært å stengt hytta for vinteren. Og begynt å rake i hagen..... en gang i året liker jeg lønnetre særdeles dårlig
er alt låst? ikke barne sikkert men sikkert for en apekatt som kan finne på alt?Det går nok fint![]()
han gjorde det men vinduet til soverommet er på den siden typisk nok og hun skriker når hun er gladDa får jo mannen ta henne med ut eller noe???
vel je har så dundrende vondt i hodet, så tror det blir en kort kveld før je legger meg.Så flink du har vært da
Nyt kvelden!
men tenk så deilig det blir til våren når snøen blir borteDa er det jammen lørdagskvelden. I dag har jeg levert vinterdekkene så jeg får på nye. Vært å stengt hytta for vinteren. Og begynt å rake i hagen..... en gang i året liker jeg lønnetre særdeles dårlig
ja det kan jeg tenke meg! hadde hvert verdt det her også!Det tror jeg hadde vært verdt pengene faktisk![]()
bare ris, laks, prim og slike tingSå dere storhandler i Norge??![]()
høres veldig godt utHjemmelaget pizza idag![]()
huff så kjedelig! kan det være noe han har spist?Innom etter at lillegutt kastet opp tre ganger!!
Merkelig...helt fin igår og i natt...![]()
skal nok klare å holde a under oppsyn i 20 miner alt låst? ikke barne sikkert men sikkert for en apekatt som kan finne på alt?ha ha
hehe ja burde gå braskal nok klare å holde a under oppsyn i 20 min![]()
Haha, ja det er jo typiskhan gjorde det men vinduet til soverommet er på den siden typisk nok og hun skriker når hun er glad![]()
Uff...ikke slite deg ut nåvel je har så dundrende vondt i hodet, så tror det blir en kort kveld før je legger meg.
Får så vondt i hodet av å bruke briller, og nå har jeg betennelse i ene øyelokket så da kan jeg ikke bruke linser noe særlig, men i morgen blir det linser igjen tror je
Takk takk. Hodet er bra nå. Og i dag skal je ha på linserUff...ikke slite deg ut nå
God bedring til øyet!
Bra du er bedreTakk takk. Hodet er bra nå. Og i dag skal je ha på linser
Så deilig daTitter innom fra senga. Neimen ikke ofte jeg ligger her kl 8.... skikkelig sjokkert