Ikke sant....eller de hadde kanskje akkurat taklet det men hadde snudd huset opp ned i forsøket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant....eller de hadde kanskje akkurat taklet det men hadde snudd huset opp ned i forsøket![]()
Er det lov å si negerboller???så jeg prøver å lager negerboller idagmen lurer veldig på hvordan de blir da de ikke hadde små lettkokte havregryn men noe veldig rart i butikken her!
måtte ligge bløt i 8-10 timer! kjenner jeg er litt skeptisk til det og at havregryn er en av tingene jeg må huske å kjøpe i norge
![]()
Hvil deg skikkelig dusov godt det lille jeg fikk sove så min tur til å slappe av nå![]()
God ettermiddag, jagod ettermiddag snuppa![]()
syns det er vanskelig å kjenne igjen huset etter bare en time jegIkke sant....huset hadde ikke vært til å kjenne igjen!
det heter jo negerboller daEr det lov å si negerboller???
Havregryn er nok best fra Norge da, ja![]()
prøvde og var ikke så lett!Hvil deg skikkelig du![]()
Hehesyns det er vanskelig å kjenne igjen huset etter bare en time jeg![]()
Skal du til Norge på fredag?!det heter jo negerboller da![]()
ja er nok det! og må absolutt ha det på fredag![]()
Fikk du ikke fred og ro???prøvde og var ikke så lett!
huff stakkars deg! vil ikke tenke på det engangHehe
Tenk deg hvordan det ser ut når jeg kommer hjem fra kveldsvakt![]()
skal bare rett over grensaSkal du til Norge på fredag?!
Valdres kanskje??
ikke akkuratFikk du ikke fred og ro???
dere har idag da?Innom mens jeg lager middag![]()
Det går nok fintehm tror du det er trygt da?![]()
Det tror jeg hadde vært verdt pengene faktiskhuff stakkars deg! vil ikke tenke på det engang
kanskje dere må ha hushjelp![]()
Så dere storhandler i Norge??skal bare rett over grensafår penger til uka men første dagen vi kan stor handle blir på fredag
![]()
Da får jo mannen ta henne med ut eller noe???ikke akkuratog fikk slappet skikkelig av i noen minutter så dukker snuppa opp på rommet og skal ha med meg ut
![]()