Felles skravle 2015

Kanskje det hadde vært lurt å si klar, ferdig, gå, så du visste når vi skulle starte, siden deg var eg kappløp.

Det var konklusjonen til min sønn etter at han fikk meg til å kappkjøre med chima speedorz mot en ildchi, og han hadde truffet den før jeg fikk sluppet min.

Ja, kanskje det ikke var så lurt å ikke si klar, ferdig, gå, siden det jo var et kappløp, konkluderer han med seg selv. Så det skal han gjøre neste gang.

Da har vi og kommet oss opp. Sitter å ser barnetv med frøkenen. Denne rodde og kikkan greia er skikkelig forstyrrende.

God morgen jenter ! Gjør meg klar for jobbhelg og bursdag til tante barnet mitt :) ha en fin dag

God morgen jenter! :)

God morgen :)

Jeg må få gjort noe med signaturen min..

Bare bra :) Hun får mat nå. Jeg ble driti ned for første gang i femtida :P Snakk om rakettbæsj!
Haha, koselig start på dagen :D Så heldig du er som endelig har hun hos deg ♡

Good morgon :) Har så lyst å baka i dag og trenger tips :)

Goood morgen. Hvordan går det med deg å mini?
Det går bra, fått dreisen på ammingen og hun styrer løpet selv :) Våkner når hun er sulten og spiser godt! Begynner å bli sår nå, men det går seg til. Har kjøpt ammeskjold og kliner meg inn med krem :)

Haha, koselig start på dagen :D Så heldig du er som endelig har hun hos deg ♡
Ja det var kodak- moment! Veldig godt å være ferdig! Kan ikke skjønne at i januar var hun ingenting, magen min var tom og nå er hun alt!

Back
Topp