Kjent spark på utsiden!

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Helt fantastisk å våkne av at lille sparker! Aldri kjent så kraftige spark før, men så ligger jeg så sjelden på rygg også. Kjentes godt utenpå magen, og er sikker på at om jeg hadde hatt lys så kunne man sett bevegelsene på magen også!
Ble helt rørt her jeg ligger! Hehe. Ikke sånn jeg hadde forestilt meg at det skulle være i det hele tatt! Så fantastisk deilig følelse!!! :)

Helt fantastisk å våkne av at lille sparker! Aldri kjent så kraftige spark før, men så ligger jeg så sjelden på rygg også. Kjentes godt utenpå magen, og er sikker på at om jeg hadde hatt lys så kunne man sett bevegelsene på magen også!
Ble helt rørt her jeg ligger! Hehe. Ikke sånn jeg hadde forestilt meg at det skulle være i det hele tatt! Så fantastisk deilig følelse!!! :)
Hærlig:)

Så hærlig :) Jeg er så vidt begynt å lure på om d er smååå spark jeg kjenner innimellom, eller d bare er luft som romsterer :p Tror morkaken ligger foran denne gangen også, å blir nok bare å vente tålmodig til uke 20 ca ;)

Det er så herlig å kjenne lille :-)
Har så vidt kjent det utenpå jeg også, men mannen min greide desverre ikke å kjenne det :-( Blir så bra når også de andre i familien kan kjenne den lille :-)

Jeg har kjent det inni magen i to-tre, men har bare kjent en gang utenpå. Da skvatt jeg for det var så hardt :P

Kjent selv tydelig spark siden uke 18, og utenpå ikke mange dager etterpå. Kjente spark utenpå før oul som var 19+1. Sambo kjente også utenpå19+2. Nå er sparkene blirt kraftige, og i går 20+1 så jeg magen bule ut hvor jeg kjente sparket. Kult :p er så hærlig å kjenne liv!

Back
Topp