Det ser like godt ut som det høres ut.Jommi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser like godt ut som det høres ut.Jommi![]()
Viktig både for deg og de andre på veien at du ikke kjører når du er for svimmel, det er farlig og ulovlig. Du skal være klar og konsentrert.Ja har vurdert det, mest pga at jeg kjører mye bil på jobb. Ikke så morro når en er svimmel. Mister litt fokus
Hehe, så då har du ganske mykje igjen av det sjølv altså?Ja, det er jo det.
Jeg pleier si at ryggraden min har yngste arvet, jeg har ingen igjen (dog, jeg har aldri hatt så mye heller da, så hvor hun har denne staheten fra er jeg usikker på, men konkurranseinstinktrt har i alle fall ingen av dem fått et gram av, for de har intet, og jeg har alt mitt.
Ja det er en god følelse og vinne. Selv om jeg sjelden gjør det, men er man ikke med så vinner man ikke heller.Kjekt å vinne.
Bare helst ikke flere smokker, de har sluttet med dem nå? Jeg har to pakker med smokker til baby liggende åpnet i konvoluttene sine innerst i klesskapet mitt. De første med teksten #3 på, bestilt da jeg var gravid. De kom etter at jeg hadde mistet, og jeg slang dem inn i skapet. Noen mnd fikk de følge av en pakke til.
Nei huff, ikkje noko særlig! Du må ta vare på deg sjølv, og få det sjekkaHjemmesykepleie. Ikke så morro når du skal bøye og tøye på jobb og føler pasientene må passe på at ikke du faller![]()
Ja må nok bare bestille meg en legetime og finne ut hva det er som foregår i kroppen.Nei huff, ikkje noko særlig! Du må ta vare på deg sjølv, og få det sjekka![]()
Det er jeg klar over. Har bedt om å jobbe inne i det siste for å minke bilkjøringen. I dag har det bare vært værre enn tidligereViktig både for deg og de andre på veien at du ikke kjører når du er for svimmel, det er farlig og ulovlig. Du skal være klar og konsentrert.
Lege ja. Få sjekka oppDet er jeg klar over. Har bedt om å jobbe inne i det siste for å minke bilkjøringen. I dag har det bare vært værre enn tidligere
Blir ikke så lenge til her heller. Har tatt meg en paracet mot denne motbydelige hodepinen nå. Leser en bok å slapper av.Lurer på å legge meg jeg, jeg er trøtt og det er kveld, og i morgen er vi våken tidlig som vanlig, tipper jeg.
Må nok det. Får ringe legen på mandagLege ja. Få sjekka opp
Ja der er det godt å slappe av.Det ble godt
Nå er jeg god og mett.
Glad vi ikke har dessert i dag.
Tid for å slappe av i armene til mannen
BraBlir ikke så lenge til her heller. Har tatt meg en paracet mot denne motbydelige hodepinen nå. Leser en bok å slapper av.
Må nok det. Får ringe legen på mandag
Den sorte dolks brorskap. En serie på 9 bøker. Er på slutten av bok nr 4 nåBraSlappe av er bra! Kva slags bok les du?
Dessert orker man jo 1 time etter middag, uansettDet ble godt
Nå er jeg god og mett.
Glad vi ikke har dessert i dag.
Tid for å slappe av i armene til mannen
Greit å brått få 100 ekstraHaha... snakk om å være på bærtur. Har jo snart 800 innlegg ikke 700 har jo 760 i forrige oppdatering. .. haha.. må bare le av meg selv i dag
Då slepp du jo i alle fall å tenke på kva bøker du skal lese etterpå dåDen sorte dolks brorskap. En serie på 9 bøker. Er på slutten av bok nr 4 nå
Har ikkje ein ekstra dessertmage?Dessert orker man jo 1 time etter middag, uansett![]()